Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe 54.00zł
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Marek Wirkus, Anna M. Lis
ISBN: 978-83-7556-695-6
Ilość stron: 274
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 54.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem.

Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe”, kupili także:
<b>Warsztat hakera. Testy penetracyjne i inne techniki wykrywania podatności</b>, <font color="navy">Matthew Hickey, Jennifer Arcuri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Warsztat hakera. Testy penetracyjne i inne techniki wykrywania podatności, Matthew Hickey, Jennifer Arcuri, Wydawnictwo Helion

101 słynnych czołgów, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK

Parowe źródła ciepła Wydanie II, Krystyna Mizielińska , Jarosław Olszak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Napęd i sterowanie pneumatyczne Wydanie III, Wiesław Szenajch, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Demon w maszynie Jak ukryte sieci informacji wyjaśniają tajemnicę życia</b>, <font color="navy">Paul Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Demon w maszynie Jak ukryte sieci informacji wyjaśniają tajemnicę życia, Paul Davies, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Fizyczne metody badań w biologii, medycynie i ochronie środowiska, Andrzej Z. Hrynkiewicz, Eugeniusz Rokita, Wydawnictwo Naukowe PWN

50 duchowych klasyków 50 książek, które zmieniły nasz sposób myślenia, Tom Butler-Bowdon, Wydawnictwo Onepress
<b>Python i AI dla e-commerce</b>, <font color="navy">Sebastian Kondracki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i AI dla e-commerce, Sebastian Kondracki, Wydawnictwo Helion

Vademecum teleinformatyka II, praca zbiorowa, Wydawnictwo IDG

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami