Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody osobowe i pochodne

Samochody osobowe i pochodne

55.65zł
47.30zł
Plan marketingowy w praktyce 67.00zł
Plan marketingowy w praktyce

Autor: John Westwood

ISBN: 83-246-0038-8

Ilość stron: 464

Data wydania: 02/2006

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce.

Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i słabych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obsługa klienta
  • Rozwijanie nowych rynków zbytu
  • Tworzenie sprawozdań finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.

Rozdziały:

1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? (9)

2. Audyt marketingowy - wewnętrzny (31)

3. Audyt marketingowy - zewnętrzny (65)

4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna (109)

5. Wyznaczanie celów marketingowych (149)

6. Obmyślanie strategii marketingowych (175)

7. Dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży (227)

8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu (257)

9. Budżet i sprawozdania finansowe (297)

10. Pisanie i prezentacja planu (323)

Załącznik 1. Plany przykładowych firm (361)

Załącznik 2. Przydatne adresy internetowe (441)

Plan marketingowy w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plan marketingowy w praktyce”, kupili także:

Transport Problemy transportu w rozszerzonej UE Wydanie 5, Włodzimierz Rydzkowski, Krystyna Wojewódzka-Król, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kanon fotografii W poszukiwaniu indywidualnego stylu, Bruce Barnbaum, Wydawnictwo Helion
<b>Koduj jak profesjonalista C#</b>, <font color="navy">Jort Rodenburg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Koduj jak profesjonalista C#, Jort Rodenburg, Wydawnictwo Promise

Ekstrakcja danych z językiem Python. Pozyskiwanie danych z internetu. Wydanie II, Ryan Mitchell, Wydawnictwo Helion

Chemia środowiska, Jeremi Naumczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Python Ćwiczenia praktyczne, Andrzej Kierzkowski, Marek Gawryszewski, Wydawnictwo Helion

Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsługi danych w czasie rzeczywistym, Nathan Marz, James Warren, Wydawnictwo Helion

Sztuczne sieci neuronowe Dynamika nieliniowa i chaos, Robert A. Kosiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak się uczymy 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów, Daniel L. Schwartz , Jessica M. Tsang, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami