Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Automatyzacja pracy maszyn roboczych Metodyka i zastosowania

Automatyzacja pracy maszyn roboczych Metodyka i zastosowania

76.65zł
65.15zł
Plan marketingowy w praktyce 67.00zł
Plan marketingowy w praktyce

Autor: John Westwood

ISBN: 83-246-0038-8

Ilość stron: 464

Data wydania: 02/2006

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce.

Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i słabych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obsługa klienta
  • Rozwijanie nowych rynków zbytu
  • Tworzenie sprawozdań finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.

Rozdziały:

1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? (9)

2. Audyt marketingowy - wewnętrzny (31)

3. Audyt marketingowy - zewnętrzny (65)

4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna (109)

5. Wyznaczanie celów marketingowych (149)

6. Obmyślanie strategii marketingowych (175)

7. Dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży (227)

8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu (257)

9. Budżet i sprawozdania finansowe (297)

10. Pisanie i prezentacja planu (323)

Załącznik 1. Plany przykładowych firm (361)

Załącznik 2. Przydatne adresy internetowe (441)

Plan marketingowy w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plan marketingowy w praktyce”, kupili także:

Budowa pojazdów samochodowych Część 2, K. J. Berger, M. Braunheim, E. Brennecke, H. Ch. Ehlers, G. Helms, D., Wydawnictwo REA

Paradoks Dziewięć największych zagadek fizyki, Jim Al-Khalili, Wydawnictwo Prószyński

Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych, Danuta Zakrzewska, Wydawnictwo EXIT

Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Timer 555 w przykładach, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe, Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson, Wydawnictwo WNT
<b>Materiały budowlane</b>, <font color="navy">Michał Bołtryk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materiały budowlane, Michał Bołtryk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych Modelowanie - ekonomika- zarządzani</b>, <font color="navy">Waldemar Kamrat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych Modelowanie - ekonomika- zarządzani, Waldemar Kamrat, Wydawnictwo Naukowe PWN

Redagowanie tekstów, Jo Billingham, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami