Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! 49.00zł 36.75zł
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Tytuł: Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Tytuł oryginalny The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd
Autor: Allan Dib
ISBN: 978-83-283-4888-2
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju.

Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji.

W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:
• czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
• czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
• jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
• w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
• jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Tytuł książki: "Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!"
Autor: Allan Dib
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!”, kupili także:

Słownik polsko-angielski PWN-Oxford, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Po prostu keto! Jak skutecznie poprawić zdrowie i odzyskać piękną sylwetkę</b>, <font color="navy">Suzanne Ryan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Po prostu keto! Jak skutecznie poprawić zdrowie i odzyskać piękną sylwetkę, Suzanne Ryan, Wydawnictwo Sensus

Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Tomasz Bartosz Kalinowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Jan Paweł II dla bystrzaków, John Trigilio, Kenneth Brighenti, Jonathan Toborowsky, Wydawnictwo Onepress

Zegary biologiczne Wydanie IV, Bronisław Cymborowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2, Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia, Wydawnictwo ODDK

Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN

Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED

Reformacja praw Prawo, religia i prawa człowieka w kalwinizmie u progu nowoczesności, John Witte, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami