Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 2 Podręcznik

Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 2 Podręcznik

33.00zł
29.70zł
Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci 59.00zł 43.07zł
Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci

Tytuł: Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
Autor: Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur
ISBN: 978-83-01-18965-5
Ilość stron: 326
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł


Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.

Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.

Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.

Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.

W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.

Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.

Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.

Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.

W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!

Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
Tytuł książki: "Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci"
Autor: Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci”, kupili także:
<b>Elektronika dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Cathleen Shamieh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika dla bystrzaków Wydanie III, Cathleen Shamieh, Wydawnictwo HELION
<b>Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem</b>, <font color="navy">James Floyd Kelly</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem, James Floyd Kelly, Wydawnictwo HELION
<b>Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV</b>, <font color="navy">LaReine Chabut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV, LaReine Chabut, Wydawnictwo Septem
<b>Drony dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark LaFay</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Drony dla bystrzaków, Mark LaFay, Wydawnictwo Septem
<b>Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">David Pogue, Scott Speck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II, David Pogue, Scott Speck, Wydawnictwo Septem
<b>Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz</b>, <font color="navy">Tanner Christensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz, Tanner Christensen, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

69.00zł
57.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION

środa, 22 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami