Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

39.00zł
31.59zł
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży 29.90zł
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży

Autor: Warren Greshes

ISBN: 978-83-621-9560-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 3/2010

Sukcesy w sprzedaży zaczynają się od właściwej motywacji!

Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą. Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak znaczenia, ile asów sprzedawca kryje w rękawie, jeśli w swoim arsenale nie posiada on najważniejszej broni: motywacji do tego, by wyjść w świat i sprzedawać!

Choć retoryczne sztuczki i różne fortele czasem okazują się skuteczne, nie one decydują o tym, czy jakiś sprzedawca jest świetny. Najważniejsze są ciężka praca, motywacja wewnętrzna i optymizm. Brutalna prawda jest taka, że nie istnieje żaden wielki sekret gwarantujący osiąganie sukcesów w sprzedaży. W rzeczywistości jest to o wiele prostsze: to zmotywowani, zorientowani na cel i tryskający pozytywną energią ludzie sprzedają najwięcej.

Na szczęście nawet jeśli myślisz, że nie posiadasz tych kluczowych cech, przy odpowiedniej pomocy możesz je w sobie wykształcić. Możesz nauczyć się, jak wykrzesać z siebie entuzjazm potrzebny do działania. Możesz rozwinąć w sobie przyjazne, pozytywne nastawienie. Piekielnie dobra książka o sprzedaży pokaże ci, jak tego dokonać. Dowiesz się z niej również, jak wytyczyć sobie cele oraz stworzyć plan działania, który pomoże ci skoncentrować się na ich realizacji i nie zboczyć z drogi wiodącej do sukcesu.

W książce tej znajdziesz mądre, praktyczne porady dotyczące tego, jak:
• być zmotywowanym -dziś, jutro i w przyszłości;
• wytyczyć sobie długoterminowe cele, które pobudzą cię do walki;
• napisać plan działania obejmujący twoje życie, karierę i pracę;
• stworzyć pozytywną wizję samego siebie;
• być ekspertem, doradcą i źródłem informacji dla swoich klientów;
• robić więcej, niż się od ciebie oczekuje;
• wciąż poszerzać swoją wiedzę i ćwiczyć;
• tworzyć i sprzedawać wartość, a nie tylko sam produkt czy niską cenę;
• być wytrwałym, ale nie natrętnym;
• poznać na wylot swoich klientów;
• pokochać to, czym zajmujesz się na co dzień!

W tej książce nie zajmuję się sztuką zdobywania klientów, zawierania transakcji, gromadzenia referencji czy prowadzenia prezentacji. Istnieją tysiące poradników mówiących właśnie o tym. Choć wspomniane umiejętności są bardzo ważne, bez właściwego nastawienia i motywacji okazują się praktycznie bezużyteczne. Piekielnie dobra książka o sprzedaży to jedyny w swoim rodzaju przewodnik traktujący o tym, co powinieneś robić, by wciąż osiągać prawdziwe sukcesy w sprzedaży.

Rozdziały:
1. Nastawienie i zaangażowanie – wszystko zaczyna się właśnie od tego
2. Sprzedawcy odnoszący sukcesy postrzegają samych siebie jako ludzi sukcesu
3. Wytyczanie celów – dlaczego ich potrzebujesz i powinieneś je zapisywać
4. Sprzedawcy odnoszący sukcesy kontrolują sytuację
5. Trzy cechy skutecznego celu zapisanego przez ciebie
6. Plan działania – dlaczego go potrzebujesz
7. Trzy cechy skutecznego planu zapisanego przez ciebie
8. Realizacja twojego planu – masz dwadzieścia cztery godziny, by zrealizować dobry pomysł
9. Wytrwałość – ludzie nie przegrywają, po prostu przestają próbować
10. Pierwsza i najważniejsza sprzedaż ma miejsce w twoim własnym domu
11. Sprzedawcy odnoszący sukcesy sprzedają coś więcej niż tylko produkt czy usługę
12. Sprzedawcy odnoszący sukcesy tworzą i dostarczają wartość, zamiast sprzedawać cenę
13. Sprzedawcy odnoszący sukcesy wiedzą, co i dlaczego kupują klienci
14. Sprzedawcy odnoszący sukcesy są ekspertami, doradcami i źródłami informacji
15. Sprzedawcy odnoszący sukcesy kochają to, co robią

Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży”, kupili także:

React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II, Bonnie Eisenman, Wydawnictwo Helion
<b>Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III</b>, <font color="navy">Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin, Wydawnictwo Helion

Przewody i kable elektroenergetyczne, Jan Grobicki, Marian Germata, Wydawnictwo WNT

Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka, Wioletta Baran, Wydawnictwo Difin

Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu, David Allen, Brandon Hall, Wydawnictwo Onepress

SolidWorks 2020. Projektowanie maszyn i konstrukcji. Praktyczne przykłady, Jerzy Domański, Wydawnictwo Helion

AutoCAD 2019 PL Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Podstawy nowoczesnej eksploatacji układów wodociągowych i kanalizacyjnych, Andrzej Królikowski, Sławczo Denczew, Wydawnictwo Arkady

PHP 7 MySQL 8 i Maria DB Praktyczny podręcznik, Adrian W. West, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami