Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Pięć najważniejszych pytań 49.00zł
Pięć najważniejszych pytań

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
ISBN: 978-83-264-4526-2
Ilość stron: 116
Data wydania: 09/2013
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Te proste pytania sformułowane wiele lat temu przez Petera Druckera, dotyczące jednak złożonych i skomplikowanych zagadnień, są dziś równie ważne i aktualne jak w momencie ich powstania. Stanowią unikatowe narzędzie samooceny organizacji i choć pierwotnie były przeznaczone dla sektora społecznego, można je z powodzeniem zastosować dla dowolnej organizacji.

Autorzy wskazują, jak nowocześnie zarządzać firmą, pomagają dokonać krytycznej oceny jej fundamentów i dostarczają narzędzi umożliwiających odpowiednie przekształcenie jej strategicznych celów.

Książka jest adresowana nie tylko do menedżerów wysokiego szczebla pracujących w wielkich korporacjach, lecz także do właścicieli małych i średnich firm oraz studentów i wszystkich innych osób interesujących się marketingiem i zarządzaniem, dla których może stanowić doskonałe źródło fachowej wiedzy podanej w bardzo przystępnej i ciekawej formie.

Spis treści:

Peter F. Drucker - sylwetka

Peter F. Drucker
Po co nam samoocena

Peter F. Drucker i Jim Collins
Pytanie 1: Co jest naszą misją

Peter F. Drucker i Philip Kotler
Pytanie 2: Kim są nasi klienci?

Peter F. Drucker i Jim Kouzes
Pytanie 3: Co cenią klienci?

Peter F. Drucker i Judith Rodin
Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?

Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?

Frances Hesselbein
Przywództwo transformacyjne

Proces samooceny
Pytania do pracy własnej
Słowniczek
O autorach
O Leader to Leader Institute
Podziękowania
Dodatkowe źródła

Pięć najważniejszych pytań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pięć najważniejszych pytań”, kupili także:

Siła fleszy, Syl Arena, Wydawnictwo GALAKTYKA

Naturalna pewność siebie. Siła, która zmieni Twoje życie, Tomasz Marzec, Wydawnictwo Onepress

Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie wizualne, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Rozciąganie odprężone Gibkość od zaraz przez kontrolę napięcia mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Jak działa giełda Poradnik inwestowania na rynku polskim i zagranicznym dla początkujących, Michael Becket, Wydawnictwo K.E. LIBER

Strategia Wprowadzenie do teorii gier, Joel Watson, Wydawnictwo WNT

Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw, Marek Różycki, Wydawnictwo Onepress
<b>Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu</b>, <font color="navy">Dariusz Puzyrkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu, Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Design XX wieku, Judith Miller, Wydawnictwo Buchmann

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami