Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Szalona historia komputerów

Szalona historia komputerów

32.00zł
25.60zł
Pięć najważniejszych pytań 49.00zł 39.20zł
Pięć najważniejszych pytań

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
ISBN: 978-83-264-4526-2
Ilość stron: 116
Data wydania: 09/2013
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł


Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Te proste pytania sformułowane wiele lat temu przez Petera Druckera, dotyczące jednak złożonych i skomplikowanych zagadnień, są dziś równie ważne i aktualne jak w momencie ich powstania. Stanowią unikatowe narzędzie samooceny organizacji i choć pierwotnie były przeznaczone dla sektora społecznego, można je z powodzeniem zastosować dla dowolnej organizacji.

Autorzy wskazują, jak nowocześnie zarządzać firmą, pomagają dokonać krytycznej oceny jej fundamentów i dostarczają narzędzi umożliwiających odpowiednie przekształcenie jej strategicznych celów.

Książka jest adresowana nie tylko do menedżerów wysokiego szczebla pracujących w wielkich korporacjach, lecz także do właścicieli małych i średnich firm oraz studentów i wszystkich innych osób interesujących się marketingiem i zarządzaniem, dla których może stanowić doskonałe źródło fachowej wiedzy podanej w bardzo przystępnej i ciekawej formie.

Spis treści:

Peter F. Drucker - sylwetka

Peter F. Drucker
Po co nam samoocena

Peter F. Drucker i Jim Collins
Pytanie 1: Co jest naszą misją

Peter F. Drucker i Philip Kotler
Pytanie 2: Kim są nasi klienci?

Peter F. Drucker i Jim Kouzes
Pytanie 3: Co cenią klienci?

Peter F. Drucker i Judith Rodin
Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?

Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?

Frances Hesselbein
Przywództwo transformacyjne

Proces samooceny
Pytania do pracy własnej
Słowniczek
O autorach
O Leader to Leader Institute
Podziękowania
Dodatkowe źródła

Pięć najważniejszych pytań
Tytuł książki: "Pięć najważniejszych pytań"
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili „Pięć najważniejszych pytań”, kupili także:
<b>Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw</b>, <font color="navy">David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw, David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche, Wydawnictwo HELION
<b>Opowieści zmieniacza Jak zmienić swoje życie na lepsze?</b>, <font color="navy">Artur Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Opowieści zmieniacza Jak zmienić swoje życie na lepsze?, Artur Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Konfigurowanie urządzeń sieciowych Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.2</b>, <font color="navy">Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Konfigurowanie urządzeń sieciowych Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.2, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
<b>Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania</b>, <font color="navy">Edyta Łaszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania, Edyta Łaszkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Adobe Photoshop CC/CC PL. Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Andrew Faulkner, Conrad Chavez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Photoshop CC/CC PL. Oficjalny podręcznik, Andrew Faulkner, Conrad Chavez, Wydawnictwo HELION
<b>Piękna Młoda Szczupła w 8 tygodni</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Piękna Młoda Szczupła w 8 tygodni, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Edipresse Polska
<b>Przedsiębiorstwa państwowe we współczesnej gospodarce</b>, <font color="navy">Maciej Bałtowski , Grzegorz Kwiatkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przedsiębiorstwa państwowe we współczesnej gospodarce, Maciej Bałtowski , Grzegorz Kwiatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategie geniuszy Myśl jak Albert Einstein</b>, <font color="navy">Robert B. Dilts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategie geniuszy Myśl jak Albert Einstein, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress
<b>Ostatnie trzy minuty. O ostatecznym losie wszechświata</b>, <font color="navy">Paul Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Ostatnie trzy minuty. O ostatecznym losie wszechświata, Paul Davies, Wydawnictwo Copernicus Center Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Zarządzanie i informatyka

Zarządzanie i informatyka

69.00zł
56.58zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

niedziela, 27 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami