Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

49.00zł
37.24zł
Pięć najważniejszych pytań 49.00zł 39.20zł
Pięć najważniejszych pytań

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
ISBN: 978-83-264-4526-2
Ilość stron: 116
Data wydania: 09/2013
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł


Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Te proste pytania sformułowane wiele lat temu przez Petera Druckera, dotyczące jednak złożonych i skomplikowanych zagadnień, są dziś równie ważne i aktualne jak w momencie ich powstania. Stanowią unikatowe narzędzie samooceny organizacji i choć pierwotnie były przeznaczone dla sektora społecznego, można je z powodzeniem zastosować dla dowolnej organizacji.

Autorzy wskazują, jak nowocześnie zarządzać firmą, pomagają dokonać krytycznej oceny jej fundamentów i dostarczają narzędzi umożliwiających odpowiednie przekształcenie jej strategicznych celów.

Książka jest adresowana nie tylko do menedżerów wysokiego szczebla pracujących w wielkich korporacjach, lecz także do właścicieli małych i średnich firm oraz studentów i wszystkich innych osób interesujących się marketingiem i zarządzaniem, dla których może stanowić doskonałe źródło fachowej wiedzy podanej w bardzo przystępnej i ciekawej formie.

Spis treści:

Peter F. Drucker - sylwetka

Peter F. Drucker
Po co nam samoocena

Peter F. Drucker i Jim Collins
Pytanie 1: Co jest naszą misją

Peter F. Drucker i Philip Kotler
Pytanie 2: Kim są nasi klienci?

Peter F. Drucker i Jim Kouzes
Pytanie 3: Co cenią klienci?

Peter F. Drucker i Judith Rodin
Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?

Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?

Frances Hesselbein
Przywództwo transformacyjne

Proces samooceny
Pytania do pracy własnej
Słowniczek
O autorach
O Leader to Leader Institute
Podziękowania
Dodatkowe źródła

Pięć najważniejszych pytań
Tytuł książki: "Pięć najważniejszych pytań"
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili „Pięć najważniejszych pytań”, kupili także:
<b>LATEX leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Paweł Łupkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LATEX leksykon kieszonkowy, Paweł Łupkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Geochemia środowiska</b>, <font color="navy">Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geochemia środowiska, Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity</b>, <font color="navy">Piotr Zasępa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity, Piotr Zasępa, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Jak pisać i redagować Poradnik redaktora Wzory tekstów użytkowych</b>, <font color="navy">Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Moni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak pisać i redagować Poradnik redaktora Wzory tekstów użytkowych, Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Moni, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Steven F. Daniel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika, Steven F. Daniel, Wydawnictwo HELION
<b>Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego</b>, <font color="navy">Grzegorz Mentel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Grzegorz Mentel, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja</b>, <font color="navy">Paweł Frankowski, Arvind Juneja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja, Paweł Frankowski, Arvind Juneja, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie 3D w programie AutoCad + CD</b>, <font color="navy">Zbigniew Krzysiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nauka i Technika</font>
Modelowanie 3D w programie AutoCad + CD, Zbigniew Krzysiak, Wydawnictwo Nauka i Technika
<b>WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk</b>, <font color="navy">Artur Marcinkowski, Przemysław Marcinkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk, Artur Marcinkowski, Przemysław Marcinkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

niedziela, 17 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami