Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

79.80zł
63.84zł
Pięć najważniejszych pytań 49.00zł 39.20zł
Pięć najważniejszych pytań

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
ISBN: 978-83-264-4526-2
Ilość stron: 116
Data wydania: 09/2013
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł


Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Te proste pytania sformułowane wiele lat temu przez Petera Druckera, dotyczące jednak złożonych i skomplikowanych zagadnień, są dziś równie ważne i aktualne jak w momencie ich powstania. Stanowią unikatowe narzędzie samooceny organizacji i choć pierwotnie były przeznaczone dla sektora społecznego, można je z powodzeniem zastosować dla dowolnej organizacji.

Autorzy wskazują, jak nowocześnie zarządzać firmą, pomagają dokonać krytycznej oceny jej fundamentów i dostarczają narzędzi umożliwiających odpowiednie przekształcenie jej strategicznych celów.

Książka jest adresowana nie tylko do menedżerów wysokiego szczebla pracujących w wielkich korporacjach, lecz także do właścicieli małych i średnich firm oraz studentów i wszystkich innych osób interesujących się marketingiem i zarządzaniem, dla których może stanowić doskonałe źródło fachowej wiedzy podanej w bardzo przystępnej i ciekawej formie.

Spis treści:

Peter F. Drucker - sylwetka

Peter F. Drucker
Po co nam samoocena

Peter F. Drucker i Jim Collins
Pytanie 1: Co jest naszą misją

Peter F. Drucker i Philip Kotler
Pytanie 2: Kim są nasi klienci?

Peter F. Drucker i Jim Kouzes
Pytanie 3: Co cenią klienci?

Peter F. Drucker i Judith Rodin
Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?

Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?

Frances Hesselbein
Przywództwo transformacyjne

Proces samooceny
Pytania do pracy własnej
Słowniczek
O autorach
O Leader to Leader Institute
Podziękowania
Dodatkowe źródła

Pięć najważniejszych pytań
Tytuł książki: "Pięć najważniejszych pytań"
Autor: Jim Collins, Peter Drucker, Frances Hesselbein, Philip Kotler
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili „Pięć najważniejszych pytań”, kupili także:
<b>Niemiecki dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Paulina Christensen, Anne Fox, Wendy Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Niemiecki dla bystrzaków, Paulina Christensen, Anne Fox, Wendy Foster, Wydawnictwo Septem
<b>Architektura korporacyjna jako strategia</b>, <font color="navy">Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EMKA</font>
Architektura korporacyjna jako strategia, Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson, Wydawnictwo EMKA
<b>Uzdatnianie wody Procesy fizyczne chemiczne i biologiczne Tom 2 Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jacek Nawrocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Uzdatnianie wody Procesy fizyczne chemiczne i biologiczne Tom 2 Wydanie 2, Jacek Nawrocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu</b>, <font color="navy">Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu, Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fizyka Tom 1 + tom 2 Jay Orear</b>, <font color="navy">Jay Orear</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Fizyka Tom 1 + tom 2 Jay Orear, Jay Orear, Wydawnictwo WNT
<b>Przywództwo w świecie biznesu</b>, <font color="navy">Michael R. Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Przywództwo w świecie biznesu, Michael R. Williams, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Klasyczna teoria pola</b>, <font color="navy">Krzysztof A. Meissner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Klasyczna teoria pola, Krzysztof A. Meissner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zbiór zadań i testów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodach: elektryk, elektrome</b>, <font color="navy">Tadeusz Niczyporuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Zbiór zadań i testów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodach: elektryk, elektrome, Tadeusz Niczyporuk, Wydawnictwo REA
<b>Szkoła hakerów Nowa Edycja 2.0</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CSH</font>
Szkoła hakerów Nowa Edycja 2.0, Praca zbiorowa, Wydawnictwo CSH
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

42.00zł
37.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami