Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » PHP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Prawo w wirtualnych światach

Prawo w wirtualnych światach

63.00zł
53.55zł
PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV 79.00zł 56.09zł
PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV

Tytuł: PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV
Autor: Matt Zandstra
ISBN: 978-83-246-9178-4
Ilość stron: 488
Data wydania: 09/2014 (wydanie 4)
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 56.09zł


Twój przewodnik po obiektowym PHP!

Język PHP przebył długą drogę od swoich początków do obecnego poziomu rozwoju. Dziś jest pełnoprawnym, obiektowym językiem programowania, wciąż zdobywającym większe zaufanie i używanym w coraz większych projektach. Jeżeli znasz ten język od dawna, lecz nie jesteś przekonany, że nadaje się on do zaawansowanych zastosowań, albo dopiero zaczynasz karierę i potrzebujesz szybkiego wprowadzenia w świat obiektów czy wzorców projektowych w języku PHP, to jest właśnie książka dla Ciebie!

Sięgnij po nią i przekonaj się na własnej skórze, że PHP to dojrzały język, który nie ustępuje konkurentom. W trakcie lektury poznasz podstawowe zagadnienia związane z programowaniem obiektowym, a następnie przejdziesz do nauki zaawansowanej obsługi obiektów w języku PHP.

Kolejne rozdziały zostały poświęcone między innymi wzorcom projektowym, dobrym i złym praktykom, zastosowaniu PEAR i Pyrus oraz sposobom automatycznego generowania dokumentacji i tworzenia kodu wysokiej jakości dzięki testom automatycznym. Książka ta jest doskonałą lekturą dla każdego programisty PHP chcącego podnieść swoje kwalifikacje.

Dzięki tej książce:
• poznasz podstawowe zagadnienia związane z programowaniem obiektowym
• nauczysz się operować na obiektach w PHP
• poznasz przydatne wzorce projektowe
• unikniesz typowych problemów
• przygotujesz testy jednostkowe

Poznaj zaawansowane możliwości języka PHP.

Spis treści:

Rozdział 1. PHP - projektowanie i zarządzanie (21)

  • Problem (21)
  • PHP a inne języki programowania (22)
  • O książce (24)
    • Obiekty (24)
    • Wzorce (24)
    • Narzędzia (25)
    • Nowości w czwartym wydaniu (26)
  • Podsumowanie (26)

Rozdział 2. Obiekty (27)

  • Nieoczekiwany sukces obiektów w PHP (27)
    • PHP/FI - u zarania języka (27)
    • PHP3 - składniowy lukier (27)
    • Cicha rewolucja - PHP4 (28)
    • PHP5 - nieuchronne zmiany (29)
  • Debata obiektowa - za czy przeciw? (30)
  • Podsumowanie (30)

Rozdział 3. Obiektowy elementarz (31)

  • Klasy i obiekty (31)
    • Pierwsza klasa (31)
    • Pierwszy obiekt (lub dwa) (32)
  • Definiowanie składowych klasy (33)
  • Metody (35)
    • Metoda konstrukcji obiektu (36)
  • Typy argumentów metod (37)
    • Typy elementarne (38)
    • Typy obiektowe (40)
  • Dziedziczenie (42)
    • Problemy związane z dziedziczeniem (42)
    • Stosowanie dziedziczenia (46)
    • Zarządzanie dostępem do klasy - słowa public, private i protected (50)
  • Podsumowanie (54)

Rozdział 4. Zaawansowana obsługa obiektów (55)

  • Metody i składowe statyczne (55)
  • Składowe stałe (58)
  • Klasy abstrakcyjne (59)
  • Interfejsy (61)
  • Cechy typowe (62)
    • Zadanie dla cech typowych (62)
    • Definiowanie i stosowanie cechy typowej (63)
    • Stosowanie wielu cech typowych (64)
    • Łączenie cech z interfejsami (64)
    • Unikanie kolizji nazw metod za pomocą słowa insteadof (65)
    • Aliasy metod cech typowych (67)
    • Cechy typowe z metodami statycznymi (68)
    • Dostęp do składowych klasy włączającej (68)
    • Definiowanie metody abstrakcyjnej cechy typowej (69)
    • Zmiana dostępności metod cech typowych (70)
  • Późne wiązanie statyczne: słowo static (71)
  • Obsługa błędów (73)
    • Wyjątki (75)
  • Klasy i metody finalne (80)
  • Przechwytywanie chybionych wywołań (81)
  • Definiowanie destruktorów (86)
  • Wykonywanie kopii obiektów (87)
  • Reprezentacja obiektu w ciągach znaków (90)
  • Wywołania zwrotne, funkcje anonimowe i domknięcia (91)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 5. Narzędzia obiektowe (95)

  • PHP a pakiety (95)
    • Pakiety i przestrzenie nazw w PHP (95)
    • Automatyczne wczytywanie kodu (103)
  • Klasy i funkcje pomocnicze (105)
    • Szukanie klasy (106)
    • Badanie obiektów i klas (107)
    • Pozyskiwanie ciągu pełnej nazwy klasy (108)
    • Badanie metod (108)
    • Badanie składowych (110)
    • Badanie relacji dziedziczenia (110)
    • Badanie wywołań metod (110)
  • Interfejs retrospekcji - Reflection API (112)
    • Zaczynamy (112)
    • Pora zakasać rękawy (112)
    • Badanie klasy (114)
    • Badanie metod (116)
    • Badanie argumentów metod (117)
    • Korzystanie z retrospekcji (118)
  • Podsumowanie (121)

Rozdział 6. Obiekty a projektowanie obiektowe (123)

  • Czym jest projektowanie? (123)
  • Programowanie obiektowe i proceduralne (124)
    • Odpowiedzialność (127)
    • Spójność (127)
    • Sprzęganie (127)
    • Ortogonalność (128)
  • Zasięg klas (128)
  • Polimorfizm (129)
  • Hermetyzacja (131)
  • Nieważne jak (132)
  • Cztery drogowskazy (132)
    • Zwielokrotnianie kodu (133)
    • Przemądrzałe klasy (133)
    • Złota rączka (133)
    • Za dużo warunków (133)
  • Język UML (133)
    • Diagramy klas (134)
    • Diagramy sekwencji (139)
  • Podsumowanie (141)

Rozdział 7. Czym są wzorce projektowe? Do czego się przydają? (143)

  • Czym są wzorce projektowe? (143)
  • Wzorzec projektowy (145)
    • Nazwa (145)
    • Problem (146)
    • Rozwiązanie (146)
    • Konsekwencje (146)
  • Format wzorca według Bandy Czworga (146)
  • Po co nam wzorce projektowe? (147)
    • Wzorzec projektowy definiuje problem (147)
    • Wzorzec projektowy definiuje rozwiązanie (147)
    • Wzorce projektowe są niezależne od języka programowania (147)
    • Wzorce definiują słownictwo (148)
    • Wzorce są wypróbowane (148)
    • Wzorce mają współpracować (149)
    • Wzorce promują prawidła projektowe (149)
    • Wzorce są stosowane w popularnych frameworkach (149)
  • Wzorce projektowe a PHP (149)
  • Podsumowanie (150)

Rozdział 8. Wybrane prawidła wzorców (151)

  • Olśnienie wzorcami (151)
  • Kompozycja i dziedziczenie (152)
    • Problem (152)
    • Zastosowanie kompozycji (155)
  • Rozprzęganie (157)
    • Problem (157)
    • Osłabianie sprzężenia (158)
  • Kod ma używać interfejsów, nie implementacji (160)
  • Zmienne koncepcje (161)
  • Nadmiar wzorców (161)
  • Wzorce (161)
    • Wzorce generowania obiektów (162)
    • Wzorce organizacji obiektów i klas (162)
    • Wzorce zadaniowe (162)
    • Wzorce korporacyjne (162)
    • Wzorce baz danych (162)
  • Podsumowanie (162)

Rozdział 9. Generowanie obiektów (163)

  • Generowanie obiektów - problemy i rozwiązania (163)
  • Wzorzec Singleton (167)
    • Problem (167)
    • Implementacja (168)
    • Konsekwencje (169)
  • Wzorzec Factory Method (170)
    • Problem (170)
    • Implementacja (172)
    • Konsekwencje (174)
  • Wzorzec Abstract Factory (174)
    • Problem (174)
    • Implementacja (175)
    • Konsekwencje (177)
  • Prototyp (178)
    • Problem (178)
    • Implementacja (179)
  • Ależ to oszustwo! (181)
  • Podsumowanie (182)

Rozdział 10. Wzorce elastycznego programowania obiektowego (183)

  • Strukturalizacja klas pod kątem elastyczności obiektów (183)
  • Wzorzec Composite (183)
    • Problem (184)
    • Implementacja (186)
    • Konsekwencje (189)
    • Composite - podsumowanie (191)
  • Wzorzec Decorator (192)
    • Problem (192)
    • Implementacja (194)
    • Konsekwencje (197)
  • Wzorzec Facade (197)
    • Problem (197)
    • Implementacja (199)
    • Konsekwencje (199)
  • Podsumowanie (200)

Rozdział 11. Reprezentacja i realizacja zadań (201)

  • Wzorzec Interpreter (201)
    • Problem (201)
    • Implementacja (202)
    • Ciemne strony wzorca Interpreter (209)
  • Wzorzec Strategy (209)
    • Problem (209)
    • Implementacja (211)
  • Wzorzec Observer (214)
    • Implementacja (215)
  • Wzorzec Visitor (220)
    • Problem (220)
    • Implementacja (221)
    • Wady wzorca Visitor (225)
  • Wzorzec Command (226)
    • Problem (226)
    • Implementacja (226)
  • Podsumowanie (230)

Rozdział 12. Wzorce korporacyjne (231)

  • Przegląd architektury (231)
    • Wzorce (232)
    • Aplikacje i warstwy (232)
  • Małe oszustwo na samym początku (235)
    • Wzorzec Registry (235)
    • Implementacja (236)
  • Warstwa prezentacji (244)
    • Wzorzec Front Controller (244)
    • Wzorzec Application Controller (253)
    • Wzorzec Page Controller (264)
    • Wzorce Template View i View Helper (268)
  • Warstwa logiki biznesowej (270)
    • Wzorzec Transaction Script (270)
    • Wzorzec Domain Model (274)
  • Podsumowanie (277)

Rozdział 13. Wzorce bazodanowe (279)

  • Warstwa danych (279)
  • Wzorzec Data Mapper (280)
    • Problem (280)
    • Implementacja (280)
  • Wzorzec Identity Map (293)
    • Problem (293)
    • Implementacja (294)
    • Konsekwencje (296)
  • Wzorzec Unit of Work (297)
    • Problem (297)
    • Implementacja (297)
    • Konsekwencje (301)
  • Wzorzec Lazy Load (301)
    • Problem (301)
    • Implementacja (302)
    • Konsekwencje (303)
  • Wzorzec Domain Object Factory (303)
    • Problem (303)
    • Implementacja (304)
    • Konsekwencje (305)
  • Wzorzec Identity Object (306)
    • Problem (306)
    • Implementacja (307)
    • Konsekwencje (311)
  • Wzorce Selection Factory i Update Factory (312)
    • Problem (312)
    • Implementacja (312)
    • Konsekwencje (315)
  • Co zostało z wzorca Data Mapper? (316)
  • Podsumowanie (318)

Rozdział 14. Dobre (i złe) praktyki (319)

  • Nie tylko kod (319)
  • Pukanie do otwartych drzwi (320)
  • Jak to zgrać? (321)
  • Uskrzydlanie kodu (322)
  • Dokumentacja (323)
  • Testowanie (324)
  • Ciągła integracja (325)
  • Podsumowanie (325)

Rozdział 15. PEAR i Pyrus (327)

  • Czym jest PEAR? (327)
  • Pyrus (328)
  • Instalowanie pakietu (329)
    • Kanały PEAR (331)
  • Korzystanie z pakietu z PEAR (333)
    • Obsługa błędów w pakietach PEAR (334)
  • Tworzenie własnych pakietów PEAR (337)
    • Plik package.xml (337)
    • Składniki pakietu (338)
    • Element contents (339)
    • Zależności (342)
    • Dookreślanie instalacji - phprelease (343)
    • Przygotowanie pakietu do dystrybucji (344)
    • Konfigurowanie własnego kanału PEAR (345)
  • Podsumowanie (348)

Rozdział 16. Generowanie dokumentacji - phpDocumentor (349)

  • Po co nam dokumentacja? (349)
  • Instalacja (350)
  • Generowanie dokumentacji (350)
  • Komentarze DocBlock (352)
  • Dokumentowanie klas (354)
  • Dokumentowanie plików (354)
  • Dokumentowanie składowych (355)
  • Dokumentowanie metod (357)
  • Namespace support (357)
  • Tworzenie odnośników w dokumentacji (359)
  • Podsumowanie (361)

Rozdział 17. Zarządzanie wersjami projektu z systemem Git (363)

  • Po co mi kontrola wersji? (363)
  • Skąd wziąć klienta Git? (364)
  • Konfigurowanie serwera Git (365)
    • Tworzenie repozytorium zdalnego (365)
  • Rozpoczynamy projekt (367)
    • Klonowanie repozytorium (369)
  • Wprowadzanie i zatwierdzanie zmian (370)
  • Dodawanie i usuwanie plików i katalogów (373)
    • Dodawanie pliku (373)
    • Usuwanie pliku (374)
    • Dodawanie katalogu (374)
    • Usuwanie katalogów (374)
  • Etykietowanie wersji (375)
  • Rozgałęzianie projektu (375)
  • Podsumowanie (379)

Rozdział 18. Testy jednostkowe z PHPUnit (381)

  • Testy funkcjonalne i testy jednostkowe (381)
  • Testowanie ręczne (382)
  • PHPUnit (384)
    • Tworzenie przypadku testowego (384)
    • Metody asercji (385)
    • Testowanie wyjątków (386)
    • Uruchamianie zestawów testów (387)
    • Ograniczenia (388)
    • Atrapy i imitacje (389)
    • Dobry test to oblany test (392)
  • Testy dla aplikacji WWW (394)
    • Przygotowanie aplikacji WWW do testów (395)
    • Proste testy aplikacji WWW (396)
    • Selenium (398)
  • Słowo ostrzeżenia (402)
  • Podsumowanie (404)

Rozdział 19. Automatyzacja instalacji z Phing (405)

  • Czym jest Phing? (406)
  • Pobieranie i instalacja pakietu Phing (406)
  • Montowanie dokumentu kompilacji (407)
    • Różnicowanie zadań kompilacji (408)
    • Właściwości (410)
    • Typy (416)
    • Operacje (420)
  • Podsumowanie (424)

Rozdział 20. Ciągła integracja kodu (425)

  • Czym jest ciągła integracja? (425)
    • Przygotowanie projektu do ciągłej integracji (427)
  • Jenkins (436)
    • Instalowanie Jenkinsa (436)
    • Instalowanie rozszerzeń Jenkinsa (438)
    • Konfigurowanie klucza publicznego serwera Git (439)
    • Instalowanie projektu (439)
    • Pierwsza kompilacja (441)
    • Konfigurowanie raportów (441)
    • Automatyzacja kompilacji (444)
  • Podsumowanie (446)

Rozdział 21. Obiekty, wzorce, narzędzia (447)

  • Obiekty (447)
    • Wybór (448)
    • Hermetyzacja i delegowanie (448)
    • Osłabianie sprzężenia (448)
    • Zdatność do wielokrotnego stosowania kodu (449)
    • Estetyka (449)
  • Wzorce (450)
    • Co dają nam wzorce? (450)
    • Wzorce a zasady projektowe (451)
  • Narzędzia (452)
    • Testowanie (453)
    • Dokumentacja (453)
    • Zarządzanie wersjami (453)
    • Automatyczna kompilacja (instalacja) (454)
    • System integracji ciągłej (454)
    • Co pominęliśmy? (454)
  • Podsumowanie (455)

Dodatek A. Bibliografia (457)

  • Książki (457)
  • Publikacje (458)
  • Witryny WWW (458)

Dodatek B. Prosty analizator leksykalny (461)

  • Skaner (461)
  • Analizator leksykalny (468)
PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV
Tytuł książki: "PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV"
Autor: Matt Zandstra
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 56.09zł
Klienci, którzy kupili „PHP Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV”, kupili także:
<b>Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów</b>, <font color="navy">Robert C. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów, Robert C. Martin, Wydawnictwo HELION
<b>API nowoczesnej strony WWW. Usługi sieciowe w PHP</b>, <font color="navy">Lorna Jane Mitchell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
API nowoczesnej strony WWW. Usługi sieciowe w PHP, Lorna Jane Mitchell, Wydawnictwo HELION
<b>PHP Nowe możliwości, najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Josh Lockhart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP Nowe możliwości, najlepsze praktyki, Josh Lockhart, Wydawnictwo HELION
<b>Kontrola wersji z systemem Git Narzędzia i techniki programistów Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Loeliger, Matthew McCullough</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kontrola wersji z systemem Git Narzędzia i techniki programistów Wydanie II, Jon Loeliger, Matthew McCullough, Wydawnictwo HELION
<b>Czysty kod Podręcznik dobrego programisty</b>, <font color="navy">Robert C. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Czysty kod Podręcznik dobrego programisty, Robert C. Martin, Wydawnictwo HELION
<b>Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod</b>, <font color="navy">Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod, Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT

poniedziałek, 20 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami