Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Photoshop » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Usługi Microsoft Azure Programowanie aplikacji

Usługi Microsoft Azure Programowanie aplikacji

69.30zł
51.98zł
Photoshop dla e-commerce i social media 49.00zł 35.77zł
Photoshop dla e-commerce i social media

Tytuł: Photoshop dla e-commerce i social media
Autor: Sebastian Kończak
ISBN: 978-83-283-0180-1
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka (zawiera DVD)
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł


Obraz wart więcej niż tysiąc słów.

Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki!

Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.

Zawartość DVD: Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor.

Spis treści:

Rozdział 1. Teoria na początek (13)

  • 1.1. Zasady kompozycji w e-commerce (14)
    • 1.1.1. Nagłówek, treść, stopka (14)
    • 1.1.2. Logo i logotyp (15)
    • 1.1.3. Wyszukiwarka (15)
    • 1.1.4. Linki i odnośniki (16)
    • 1.1.5. Przyciski (16)
    • 1.1.6. Produkty (16)
    • 1.1.7. Zdjęcia produktowe (18)
    • 1.1.8. Proces zakupowy (18)
    • 1.1.9. Pusta przestrzeń (19)
  • 1.2. Psychologia koloru w e-commerce (20)
    • 1.2.1. Dobre praktyki kolorystyczne - tło (24)
    • 1.2.2. Dobre praktyki kolorystyczne - przyciski i inne kluczowe elementy (24)
    • 1.2.3. Dobre praktyki kolorystyczne - komunikaty dla klienta (24)
    • 1.2.4. Dobre praktyki kolorystyczne - tekst (24)
  • 1.3. 10 przykazań efektywnej pracy w Photoshopie (25)
  • 1.4. Dobre nawyki podczas pracy w systemach Windows i Mac OS (32)
    • 1.4.1. Stwórz strukturę katalogów i grupuj pliki tematycznie (32)
    • 1.4.2. Sprzątaj od czasu do czasu (32)
    • 1.4.3. Archiwizuj dane (33)
    • 1.4.4. Używaj programu do zarządzania zadaniami (33)
    • 1.4.5. Działaj bezpiecznie i rozsądnie (33)
    • 1.4.6. Korzystaj z Dropboxa do współpracy zdalnej (33)
    • 1.4.7. Korzystaj z FileZilla do przesyłania plików na serwer (33)
    • 1.4.8. Aktualizuj oprogramowanie (34)

Rozdział 2. Tworzenie grafiki dla sklepu internetowego (35)

  • 2.1. Dobór kolorów (36)
    • 2.1.1. Reguły doboru kolorów (36)
    • 2.1.2. Korzystanie z gotowych zestawów kolorystycznych (39)
    • 2.1.3. Tworzenie własnych zestawów kolorystycznych (40)
    • 2.1.4. Tworzenie zestawów w aplikacji Adobe Color CC (41)
  • 2.2. Dobór fontów (44)
    • 2.2.1. Serwisy z darmowymi fontami (45)
    • 2.2.2. Google Fonts (47)
    • 2.2.3. Adobe Typekit (48)
    • 2.2.4. Brick.im (50)
  • 2.3. Tworzenie szkieletów i projektów stron internetowych (50)
    • 2.3.1. Pomiary (52)
    • 2.3.2. Podstawowe kształty (55)
    • 2.3.3. Tworzenie i formatowanie tekstu (57)
    • 2.3.4. Tworzenie struktury (60)
  • 2.4. Tworzenie elementów graficznych sklepu (62)
    • 2.4.1. Logo (62)
    • 2.4.2. Fawikona (66)
    • 2.4.3. Ikony (68)
    • 2.4.4. Eksport gotowych plików (71)
    • 2.4.5. Zapis do internetu (76)
  • 2.5. Sam nie podołasz, czyli współpraca z programistą (78)

Rozdział 3. Edycja fotografii produktowej (81)

  • 3.1. Tworzenie dobrych zdjęć produktowych (82)
    • 3.1.1. Packshoty (85)
    • 3.1.2. Zdjęcia produktów w środowisku użycia (86)
    • 3.1.3. Zdjęcia z ludźmi (86)
    • 3.1.4. Makro i powiększenia (87)
    • 3.1.5. Kalibracja monitora (88)
  • 3.2. Zgrywanie zdjęć z aparatu lub karty pamięci (90)
  • 3.3. Zarządzanie zbiorem fotografii (92)
    • 3.3.1. Przeglądanie zdjęć (92)
    • 3.3.2. Ocenianie i grupowanie zdjęć (95)
  • 3.4. Obróbka zdjęć w Camera Raw (98)
    • 3.4.1. Korekcje niedoskonałości obiektywu (100)
    • 3.4.2. Kadrowanie i prostowanie [wideo] (103)
    • 3.4.3. Balans bieli, czyli nastrój zdjęć [wideo] (106)
    • 3.4.4. Korekcja jasności i kontrastu [wideo] (108)
    • 3.4.5. Korekcja barwna [wideo] (115)
    • 3.4.6. Wyostrzanie i redukcja szumu [wideo] (117)
    • 3.4.7. Podnoszenie atrakcyjności zdjęć (121)
    • 3.4.8. Miejscowe korekcje tonalno-barwne [wideo] (124)
    • 3.4.9. Retusz [wideo] (129)
    • 3.4.10. Eksport i kończenie pracy z Camera Raw (132)
  • 3.5. Edycja zdjęć i grafik w Photoshopie (134)
    • 3.5.1. Zmiana rozmiaru obrazu i modyfikowanie rozmiaru tła (134)
    • 3.5.2. Kadrowanie [wideo] (136)
    • 3.5.3. Tworzenie zoomów (138)
    • 3.5.4. Korekcja tonalno-barwna [wideo] (140)
    • 3.5.5. Retuszowanie niedoskonałości [wideo] (145)
    • 3.5.6. Wyostrzanie i redukcja potrząśnięć [wideo] (148)
    • 3.5.7. Wycinanie produktu z tła za pomocą szybkiego zaznaczania [wideo] (150)
    • 3.5.8. Wycinanie produktu z tła za pomocą zakresu kolorów [wideo] (152)
    • 3.5.9. Wycinanie produktu z tła za pomocą narzędzia Lasso (Lasso) (154)
    • 3.5.10. Poprawianie niedoskonałych krawędzi zaznaczenia (155)
    • 3.5.11. Fotomontaże i maski [wideo] (157)
    • 3.5.12. Znaki wodne (161)

Rozdział 4. Tworzenie materiałów promocyjnych (163)

  • 4.1. Statyczny baner reklamowy (164)
  • 4.2. Animowany baner reklamowy [wideo] (167)
    • 4.2.1. Jak można animować w Photoshopie? (167)
    • 4.2.2. Animowanie położenia i widoczności (168)
    • 4.2.3. Tworzenie łagodnych przejść (169)
    • 4.2.4. Eksport animacji (169)
  • 4.3. Grafiki promocyjne: slider i hero image (170)
  • 4.4. Oferta sklepu w pliku PDF (172)
  • 4.5. Reklama graficzna do Google AdWords (173)
  • 4.6. Wideo (174)
    • 4.6.1. Importowanie i umieszczanie klipów wideo (174)
    • 4.6.2. Cięcia (176)
    • 4.6.3. Przejścia i efekty (176)
    • 4.6.4. Eksport do formatu webowego (177)
    • 4.6.5. Eksport do formatu kompatybilnego z YouTube (179)

Rozdział 5. Materiały do social media i portali sprzedażowych (181)

  • 5.1. Facebook (182)
    • 5.1.1. Zdjęcie profilowe (182)
    • 5.1.2. Tło fanpage'a (183)
    • 5.1.3. Dopasowanie do siebie tła i awatara (183)
    • 5.1.4. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w postach (184)
    • 5.1.5. Wytyczne dla materiałów zamieszczanych w wydarzeniach (184)
  • 5.2. Twitter (185)
    • 5.2.1. Zdjęcie profilowe (185)
    • 5.2.2. Tło profilu (186)
    • 5.2.3. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w tweetach (186)
  • 5.3. YouTube (186)
    • 5.3.1. Ikona kanału (187)
    • 5.3.2. Grafika kanału (187)
    • 5.3.3. Tworzenie statycznych plansz do filmów wideo (189)
  • 5.4. Google+ (189)
    • 5.4.1. Zdjęcie profilowe (190)
    • 5.4.2. Tło profilu (191)
  • 5.5. Pinterest (191)
    • 5.5.1. Ikona profilu (192)
    • 5.5.2. Wytyczne dla zdjęć (192)
  • 5.6. Instagram (192)
  • 5.7. LinkedIn (193)
  • 5.8. Tumblr (195)
  • 5.9. Etsy (196)
    • 5.9.1. Zdjęcie profilowe sklepu (196)
    • 5.9.2. Baner i zdjęcia w sekcji "O nas" (197)
    • 5.9.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (197)
  • 5.10. DaWanda (197)
    • 5.10.1. Zdjęcie profilowe i baner (198)
    • 5.10.2. Wytyczne dla zdjęć produktowych (198)
  • 5.11. MyBaze (198)
    • 5.11.1. Zdjęcie profilowe (198)
    • 5.11.2. Tło sklepu (199)
    • 5.11.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (199)

Rozdział 6. Automatyzacja i przyspieszanie pracy (201)

  • 6.1. Seryjna zmiana nazw plików (202)
  • 6.2. Seryjne pomniejszanie zdjęć (203)
  • 6.3. Wykorzystywanie operacji (204)
    • 6.3.1. Uruchamianie operacji (204)
    • 6.3.2. Kontrola działania operacji (205)
    • 6.3.3. Nagrywanie i edycja operacji (206)
    • 6.3.4. Znaczniki i kroki warunkowe (206)
  • 6.4. Seryjne stosowanie operacji (207)
  • 6.5. Droplety (209)
  • 6.6. Tworzenie serii grafik ze zmiennymi elementami (209)
    • 6.6.1. Definiowanie zmiennych (210)
    • 6.6.2. Tworzenie zbioru danych (210)
    • 6.6.3. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Windowsie (211)
    • 6.6.4. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Mac OS (213)
    • 6.6.5. Eksportowanie gotowych grafik (214)
  • 6.7. Skrypty (215)
    • 6.7.1. Instalowanie i uruchamianie skryptów (215)
    • 6.7.2. ExtendScript Toolkit i podstawy programowania (216)
    • 6.7.3. Programowanie czynności i narzędzi Photoshopa (219)
    • 6.7.4. ScriptingListener, czyli jak programować nieprogramowalne (224)
    • 6.7.5. Co dalej? (226)

Rozdział 7. Tabele pomocnicze (227)

Photoshop dla e-commerce i social media
Tytuł książki: "Photoshop dla e-commerce i social media"
Autor: Sebastian Kończak
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Photoshop dla e-commerce i social media”, kupili także:
<b>DDD dla architektów oprogramowania</b>, <font color="navy">Vaughn Vernon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
DDD dla architektów oprogramowania, Vaughn Vernon, Wydawnictwo HELION
<b>Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny</b>, <font color="navy">Jeff Patton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny, Jeff Patton, Wydawnictwo HELION
<b>Photoshop Profesjonalny retusz i fotomontaż</b>, <font color="navy">Glyn Dewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop Profesjonalny retusz i fotomontaż, Glyn Dewis, Wydawnictwo HELION
<b>Piękny umysł nie ma wieku. Łamigłówki dla seniorów</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Paulina Polek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Piękny umysł nie ma wieku. Łamigłówki dla seniorów, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus
<b>Stephena Hawkinga i Rogera Penrose'a spór o rzeczywistość</b>, <font color="navy">Wojciech P. Grygiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Stephena Hawkinga i Rogera Penrose'a spór o rzeczywistość, Wojciech P. Grygiel, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Cyfrowy świat seniora Aktywnie w internecie</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfrowy świat seniora Aktywnie w internecie, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Sroka w krainie entropii

Sroka w krainie entropii

44.90zł
33.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

wtorek, 18 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami