Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Usługi Microsoft Azure Programowanie aplikacji

Usługi Microsoft Azure Programowanie aplikacji

69.30zł
51.98zł
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi 52.90zł
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi

Autor: James Borg

ISBN: 978-83-208-1908-3

Ilość stron: 220

Data wydania: 09/2010

Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.

Można się z niej dowiedzieć między innymi:
• Co to jest perswazja?
• Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała?
• Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji?
• Co to jest psycholingwistyka?
• Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć?
• Jak efektywnie komunikować się przez telefon?
• Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator?
• W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości?

James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady.

Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.

Rozdziały:

Rozdział 1: Siła perswazji
Empatia i szczerość czynią cuda
 
Rozdział 2: Dobry słuchacz
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
 
Rozdział 3: Proszę o uwagę
Utrzymywanie uwagi innych osób
 
Rozdział 4: Język ciała
Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe
 
Rozdział 5: Magia pamięci
Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania
 
Rozdział 6: Siła psycholingwistyki
Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie
 
Rozdział 7: Skuteczna komunikacja przez telefon
Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację
 
Rozdział 8: Negocjacje przynoszące obopólne korzyści
Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji
 
Rozdział 9: Ludzie trudni i ich zachowanie
O kim mowa?
 
Rozdział 10: Spektrum osobowości
W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi

Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi”, kupili także:
<b>C# 9.0 w pigułce</b>, <font color="navy">Joseph Albahari</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C# 9.0 w pigułce, Joseph Albahari, Wydawnictwo Helion

Przekładnie ślimakowe, Henryk Grzegorz Sabiniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych, Czesław Machelski, Wydawnictwo DWE

Radarowa penetracja gruntu GPR, Mateusz Pasternak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Antonio Melé</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV, Antonio Melé, Wydawnictwo Helion

Oko umysłu, Oliver Sacks, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych, Hans Christoph Binswanger, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych, Jan Bień, Wydawnictwo WKiŁ

SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste, Roland Zimek, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami