Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi 52.90zł
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi

Autor: James Borg

ISBN: 978-83-208-1908-3

Ilość stron: 220

Data wydania: 09/2010

Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.

Można się z niej dowiedzieć między innymi:
• Co to jest perswazja?
• Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała?
• Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji?
• Co to jest psycholingwistyka?
• Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć?
• Jak efektywnie komunikować się przez telefon?
• Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator?
• W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości?

James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady.

Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.

Rozdziały:

Rozdział 1: Siła perswazji
Empatia i szczerość czynią cuda
 
Rozdział 2: Dobry słuchacz
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
 
Rozdział 3: Proszę o uwagę
Utrzymywanie uwagi innych osób
 
Rozdział 4: Język ciała
Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe
 
Rozdział 5: Magia pamięci
Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania
 
Rozdział 6: Siła psycholingwistyki
Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie
 
Rozdział 7: Skuteczna komunikacja przez telefon
Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację
 
Rozdział 8: Negocjacje przynoszące obopólne korzyści
Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji
 
Rozdział 9: Ludzie trudni i ich zachowanie
O kim mowa?
 
Rozdział 10: Spektrum osobowości
W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi

Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi”, kupili także:

Fiat Cinquecento, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

NLP - EWOLUCJA Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego, Michał Podbielski, Wydawnictwo Onepress

Nanochemia Podstawowe koncepcje, Ludovico Cademartiri, Goeffrey A. Ozin, Wydawnictwo Naukowe PWN

SWiSHmax ćwiczenia, Paweł Lenar, Wydawnictwo Helion

Charakterystka energetyczna i audyt budynków, Dydenko Jerzy, Nowak Katarzyna, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress

F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV, Don Syme, Adam Granicz, Antonio Cisternino, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami