Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

199.00zł
169.15zł
Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi 37.00zł
Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi

Autor: Dave Lakhani

ISBN: 978-83-246-1951-1

Ilość stron: 248

Data wydania: 01/2010

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość.

Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

Rozdziały:
1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)
2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)
3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)
4. Kontroluj treść i emocje (93)
5. Zdobądź szczere poparcie (109)
6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)
7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)
8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)
9. Podświadoma moc słów (187)
10. Budowanie kultu (203)
11. Uwodzenie (215)
Słowo na zakończenie (223)
Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)

Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi”, kupili także:

Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym, Awrejcewicz Jan, Krysko Vadim A., Misnik Mariya, Wydawnictwo WNT

Siła uwodzenia Gesty które wabią, Joseph Messinger, Wydawnictwo Sensus

Pokonać wypalenie zawodowe, Christina Maslach, Michael P. Leiter, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych, Krzysztof Borowski, Wydawnictwo Difin
<b>Bezpieczeństwo budowli mostowych</b>, <font color="navy">Wojciech Radomski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Bezpieczeństwo budowli mostowych, Wojciech Radomski, Wydawnictwo DWE

Smog w Polsce Przyczyny skutki przeciwdziałanie, Piotr Kleczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak czytać sprawozdanie finansowe Przewodnik menedżera, Gertruda Krystyna Świderska, Wydawnictwo Difin

Licencja na zaliczanie Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus

8 dogmatów wywierania wpływu, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami