Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi 37.00zł
Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi

Autor: Dave Lakhani

ISBN: 978-83-246-1951-1

Ilość stron: 248

Data wydania: 01/2010

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość.

Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

Rozdziały:
1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)
2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)
3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)
4. Kontroluj treść i emocje (93)
5. Zdobądź szczere poparcie (109)
6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)
7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)
8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)
9. Podświadoma moc słów (187)
10. Budowanie kultu (203)
11. Uwodzenie (215)
Słowo na zakończenie (223)
Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)

Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi”, kupili także:

Przychodzi Budda do baru Pokoleniowy przewodnik życiowy, Lodro Rinzler, Wydawnictwo Sensus

Edycja tekstów Praktyczny poradnik, Adam Wolański, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości</b>, <font color="navy">Kinga Sroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości, Kinga Sroka, Wydawnictwo Onepress

Edycja genów Władza nad ewolucją, by Jennifer A. Doudna and Samuel H. Sternberg, Wydawnictwo Prószyński

Elementy logiki i teorii mnogości dla informatyków, Halina Matuszewska, Wojciech Matuszewski, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Tesla Geniusz na skraju szalenstwa</b>, <font color="navy">Bernard W. Carlson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poznańskie</font>
Tesla Geniusz na skraju szalenstwa, Bernard W. Carlson, Wydawnictwo Poznańskie

3ds Max 2010 Biblia, Kelly L. Murdock, Wydawnictwo Helion

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie, Ingmar Lehmann, Alfred S. Posamentier, Wydawnictwo Prószyński

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone, Paulina Polko, Roman Polko, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami