Autor: Dave Lakhani
ISBN: 978-83-246-1951-1
Ilość stron: 248
Data wydania: 01/2010
Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość.
Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.
Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
- co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
- jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
- w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.
Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.
Rozdziały: 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23) 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45) 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73) 4. Kontroluj treść i emocje (93) 5. Zdobądź szczere poparcie (109) 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123) 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149) 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169) 9. Podświadoma moc słów (187) 10. Budowanie kultu (203) 11. Uwodzenie (215) Słowo na zakończenie (223) Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi --- Pozycja niedostępna.---
|