Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK 39.90zł
Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK

Tytuł: Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK
Autor: Geoff Burch
ISBN: 978-83-246-2886-5
Ilość stron: 280
Data wydania: 01/2011
Oprawa: Miękka
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł


Co Ty wiesz o:

  • zbieraniu istotnych informacji, które dadzą Ci władzę
  • najskuteczniejszych technikach sprzedaży
  • niewiarygodnej sile zadawania pytań
  • bezbłędnych metodach negocjowania
  • sztuce realizowania wszystkich Twoich planów

Sprawdź i zostań mistrzem obezwładniającej perswazji

Jeśli chcesz przekonać kogokolwiek do czegokolwiek, nie możesz nie przeczytać tej niesamowitej książki. Moim zdaniem Geoff Burch jest mistrzem perswazji. Allan Pease, autor międzynarodowego bestsellera Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie potrafią czytać map

Jak perswazja zmienia przyszłość

Ten, kto powiedział, że nie zawsze możesz mieć wszystko, czego pragniesz, nie czytał tej książki! Nic nie powinno Cię powstrzymywać przed realizacją najśmielszych celów. Na początek zaplanuj sobie dokładnie, co chcesz osiągnąć. Twoim orężem w nierównej walce z rzeczywistością będzie perswazja - umiejętność niezbyt trudna do opanowania, a oferująca rezultaty przekraczające najśmielsze oczekiwania, zarówno na gruncie towarzyskim, jak i zawodowym.

Poznaj klasyczne oraz nowoczesne metody perswazji. Zbierz fakty i narzędzia, których będziesz potrzebował, by stać się bardziej przekonujący we wszystkim, co robisz. Dowiedz się, jak działa ludzki mózg i jak można go skłonić, by pracował na Twoją korzyść. Umiejętność perswadowania może zmienić Twoją firmę i Twoje życie - od zaraz.

Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć "tak"

  • Przekonujący marketing - jak rozniecić ogień oczekiwań klientów.
  • Sztuka negocjacji - jak nakłonić innych do przyjęcia Twojego punktu widzenia.
  • Targowanie się - czyli przyjemność z drobnych zysków.
  • Presja - czyli techniki perswazji opierające się na wywieraniu nacisku.
  • Jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest - i pokonać opór.
  • Showbusiness magii - jak Twoja oferta może stać się jeszcze atrakcyjniejsza.

Rozdziały:
Wstęp. Zacznijmy od samego początku (9)

Część I. Plan podróży do skutecznej perswazji (15)

Rozdział 1. Wyjmij mapę (17)
czyli o podejmowaniu decyzji, dokąd zmierzamy, i ustalaniu, gdzie właściwie jesteśmy
Rozdział 2. Początek podróży (29)
czyli o planowaniu i potrzebnym wyposażeniu

Część II. Podróż (41)

Rozdział 3. Pieniądze rosną na drzewach (43)
czyli odkrywamy siłę wiary i pragnień, jak również lęk przed ryzykiem
Rozdział 4. Tego się nie spodziewałem (53)
czyli jak moc perswazji może zmieniać przyszłość
Rozdział 5. Urodzony, by być złym (65)
czyli o sposobach, które nakłonią innych do naszego punktu widzenia
Rozdział 6. "Bardzo zainteresowany" (81)
czyli o zbieraniu istotnych informacji, które dadzą nam władzę
Rozdział 7. Stare potwory podnoszą głowy (91)
czyli o technikach sprzedaży, które wciąż są skuteczne
Rozdział 8. Wizyta handlowa (101)
czyli o tym, jak telefony, znajdowanie kontaktów i metody starej szkoły wciąż mogą nam pomóc w środowisku współczesnego biznesu
Rozdział 9. Pytanie na śniadanie (119)
czyli o niewiarygodnej sile zadawania pytań
Rozdział 10. Szczwany plan (133)
czyli planujemy kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego
Rozdział 11. Formuła A.I.D.A. wiecznie młoda (141)
czyli poznajemy klasyczną formułę sprzedaży, którą można zastosować do wszystkich rodzajów współczesnej perswazji
Rozdział 12. Show-business (153)
czyli o magii, która sprawia, że nasza oferta staje się jeszcze atrakcyjniejsza

Część III. Daleko jeszcze? (165)

Rozdział 13. Opór jest bezcelowy (167)
czyli dowiadujemy się, jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest, i uczymy się pokonywać wszelki opór
Rozdział 14. Presja (179)
czyli poznajemy techniki perswazji, które opierają się na wywieraniu nacisku, ale czyż nie jest to konieczne, by odnieść sukces?
Rozdział 15. Ważne decyzje (189)
czyli odkrywamy, czy nasza ofiara musi podjąć ważną czy drobną decyzję
Rozdział 16. Miara sukcesu (205)
czyli odkrywamy, jak w przypadku błahej decyzji jedno małe "tak" może wystarczyć, podczas gdy w przypadku ważnych decyzji ciężko nam określić, gdzie jesteśmy
Rozdział 17. To prawdziwa okazja (217)
czyli odkrywamy czystą frajdę z targowania się
Rozdział 18. Wszystko podlega negocjacji (227)
czyli dowiadujemy się, że negocjacje to coś więcej niż zwykłe targowanie się
Rozdział 19. Przekonujący marketing (243)
czyli namierzamy nasze ofiary i rozniecamy ogień ich oczekiwań

Część IV. Psychologia perswazji (255)
Rozdział 20. Wszystko to jest w Twojej głowie! (257)
czyli dowiadujemy się, że ludzie podejmują decyzję w swojej głowie, a zrozumienie tego procesu pozwala nam wpływać na jego rezultat
To na razie wszystko (271)
Kilka interesujących lektur (273)

Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK”, kupili także:

Marketing e-mailowy, Jenkins Simms, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Logistyka przyszłości, Halina Brdulak, Wydawnictwo PWE
<b>Inżynieria chaosu. Odporność systemów w praktyce</b>, <font color="navy">Casey Rosenthal, Nora Jones</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inżynieria chaosu. Odporność systemów w praktyce, Casey Rosenthal, Nora Jones, Wydawnictwo Helion
<b>Trening wygrywania. Jak wygrywać w życiu, w biznesie i w sporcie? Skup się, działaj i wygrywaj!</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Katarzyna Selwant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trening wygrywania. Jak wygrywać w życiu, w biznesie i w sporcie? Skup się, działaj i wygrywaj!, Paulina Mechło, Katarzyna Selwant, Wydawnictwo Onepress

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Arduino i Android Niesamowite projekty Szalony geniusz, Simon Monk, Wydawnictwo Helion

Ćwiczenia narciarskie dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych, Szymon Tasz, Wydawnictwo Landie

Jazda rowerem górskim, Brian Lopes, Lee McCormacl, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce</b>, <font color="navy">Monika Reszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce, Monika Reszko, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami