Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą 39.90zł 29.93zł
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Tytuł: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-5859-1
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał.

Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym.

Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Tytuł książki: "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą"
Autor: Mateusz Grzesiak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą”, kupili także:

Matematyka dla licealistów to proste, Małgorzata Iwanowska, Wydawnictwo RM

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, Wiesław M.Grudzewski, Irena K.Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchow, Wydawnictwo Difin

Offshoring, John Urry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybrane zagadnienia matematycznej teorii zapasów, Stanisław Bylka, Ryszarda Rempała, Wydawnictwo EXIT

Magia rzeczywistości Skąd wiemy, co jest prawdziwe?, Richard Dawkins, Dave McKean, Wydawnictwo CIS
<b>Excel 365. Biblia</b>, <font color="navy">Michael Alexander, Dick Kusleika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Excel 365. Biblia, Michael Alexander, Dick Kusleika, Wydawnictwo Helion
<b>Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość</b>, <font color="navy">Otto Scharmer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość, Otto Scharmer, Wydawnictwo Onepress
<b>Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 3. Czujniki orientacji, ingerencji i właściwości otoczenia</b>, <font color="navy">Charles Platt, Fredrik Jansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 3. Czujniki orientacji, ingerencji i właściwości otoczenia, Charles Platt, Fredrik Jansson, Wydawnictwo Helion

Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających lewą i prawą półkulę, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami