Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mieszanie układów wielofazowych

Mieszanie układów wielofazowych

32.55zł
26.37zł
Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki 42.90zł
Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Tytuł: Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Dan Schawbel
ISBN: 978-83-246-3502-3
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł


Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post". Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii.

  • Rezultaty, które odmienią Twoje życie
  • Odkryj swoją markę
  • Wykreuj swoją markę
  • Zaprezentuj swoją markę
  • Utrzymaj swoją markę
Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
Gary Vaynerchuk,
założyciel i prowadzący Wine Library TV

Moc Twojej marki.

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę?

Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!

Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)

Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.

Rozdziały:

Część I: Narodziny osobistej marki (13)
Rozdział 1. Marka, czyli TY! (15)
Rozdział 2. Pokolenie Y idzie do pracy (39)
Rozdział 3. Dowódca - czyli Ty (45)
Rozdział 4. Aspekty tworzenia osobistej marki (55)

Część II: Cztery etapy dowodzenia karierą (101)
Rozdział 5. Etap 1. - Odkryj swoją markę (103)
Rozdział 6. Etap 2. - Stwórz swoją markę (137)
Rozdział 7. Etap 3. - Zaprezentuj swoją markę (171)
Rozdział 8. Etap 4. - Utrzymaj swoją markę (189)

Część III: Teraz Ty dowodzisz (205)
Rozdział 9. Branding osobisty dla poszukujących pracy (207)
Rozdział 10. Podbój rynku pracy (217)
Rozdział 11. Rezultaty, które odmienią Twoje życie (229)
Słowniczek brandingu osobistego (245)

Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki”, kupili także:

Informatyka gospodarcza Tom 3, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Wały maszynowe, Zbigniew Dąbrowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrousługi. Wdrażanie i standaryzacja systemów w organizacji inżynierskiej, Susan J. Fowler, Wydawnictwo Helion

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Uczenie maszynowe dla programistów, Drew Conway,John Myles White, Wydawnictwo Helion

Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej, Will Jones, Wydawnictwo Arkady
<b>Bioanalityka Tom 1 + 2</b>, <font color="navy">Bogusław Buszewski, Irena Staneczko-Baranowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bioanalityka Tom 1 + 2, Bogusław Buszewski, Irena Staneczko-Baranowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak pogoda zmieniała losy wojen i świata, Erik Durschmied, Wydawnictwo Amber

Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami