Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129.00zł
101.91zł
Perełki programowania Wydanie II 49.00zł
Perełki programowania Wydanie II

Tytuł: Perełki programowania Wydanie II
Autor: Jon Bentley
ISBN: 978-83-246-3481-1
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2012 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Perełka wśród książek o programowaniu.
  • Jak tworzyć algorytmy?
  • Jak oszacować i zmierzyć wydajność algorytmu?
  • Jak skompresować kod programu oraz dane?

Każdy programista w swojej karierze spotyka się z ciekawymi i intrygującymi, a czasami skomplikowanymi problemami. Problemy te potrafią drażnić, pobudzać ciekawość i zmuszać do ciągłego zastanawiania się nad nimi przez wiele dni oraz tygodni o każdej porze dnia i nocy, aż nagle… eureka! Rozwiązanie pojawia się w głowie — najlepsze z możliwych, eleganckie, wydajne i proste. Właśnie takie rozwiązanie to perełka!

"Perełki oprogramowania" są istną kopalnią tego typu skarbów. Znajdziesz tu dziesiątki ciekawych problemów i jeszcze ciekawszych rozwiązań. Autor omawia istotę algorytmów, sposoby na poprawę wydajności programu oraz najlepsze techniki sortowania czy kompresji danych. Twoją ciekawość wzbudzi z pewnością katalog, w którym być może znajdziesz optymalny algorytm, rozwiązujący trapiące Cię problemy. Książka ta jest wymieniana wśród najbardziej wpływowych w branży informatycznej. Przez lata zdobyła ogromną popularność, a zaktualizowana wersja z pewnością utrwali jej pozycję na rynku. Jeśli masz cokolwiek wspólnego z programowaniem, musisz ją mieć!

  • Określanie problemu
  • Algorytmy
  • Sposoby pisania poprawnych programów
  • Droga od pseudokodu do programu
  • Testowanie
  • Szacowanie i mierzenie wydajności programu
  • Techniki tworzenia algorytmów
  • Optymalizacja kodu
  • Kompresja kodu oraz danych
  • Szybkie sortowanie oraz wydajne wyszukiwanie
  • Kopce
  • Katalog algorytmów

Najbardziej wpływowa książka w świecie informatyki w odnowionej, aktualnej wersji.

Rozdziały:

I: Preliminaria (11)

1. Rozłupywanie ostrygi (13)
1.1. Przyjacielska rozmowa (13)
1.2. Dokładne określenie problemu (14)
1.3. Projekt programu (14)
1.4. Szkic implementacji (16)
1.5. Reguły (17)
1.6. Problemy (18)
1.7. Lektury uzupełniające (19)

2. Aha! Algorytmy (21)
2.1. Trzy problemy (21)
2.2. Wszędobylskie szukanie binarne (22)
2.3. Potęga typów podstawowych (23)
2.4. Składanie razem: sortowanie (25)
2.5. Reguły (26)
2.6. Problemy (27)
2.7. Lektury uzupełniające (28)
2.8. Implementacja programu anagramowego (kolumna boczna) (29)

3. Dane strukturyzują programy (31)
3.1. Program kwestionariuszowy (31)
3.2. Programowanie listów seryjnych (33)
3.3. Tablica przykładów (35)
3.4. Strukturyzacja danych (37)
3.5. Wydajne narzędzie dla wyspecjalizowanych danych (37)
3.6. Reguły (39)
3.7. Problemy (40)
3.8. Lektury uzupełniające (42)

4. Pisanie poprawnych programów (43)
4.1. Wyzwanie szukania binarnego (43)
4.2. Pisanie programu (44)
4.3. Zrozumieć program (46)
4.4. Reguły (49)
4.5. Zadania weryfikacji oprogramowania (50)
4.6. Problemy (51)
4.7. Lektury uzupełniające (53)

5. Drobna kwestia zaprogramowania (55)
5.1. Od pseudokodu do C (55)
5.2. Zaprzęg testowy (57)
5.3. Sztuka asercji (59)
5.4. Testowanie zautomatyzowane (60)
5.5. Pomiary prędkości (61)
5.6. Gotowy program (63)
5.7. Reguły (63)
5.8. Problemy (64)
5.9. Lektury uzupełniające (65)
5.10. Debugowanie (kolumna boczna) (66)

II: Wydajność (69)

6. Spojrzenie na wydajność (71)
6.1. Studium przypadku (71)
6.2. Poziomy projektowania (73)
6.3. Reguły (75)
6.4. Problemy (75)
6.5. Lektury uzupełniające (76)

7. Obliczenia pobieżne (77)
7.1. Podstawowe umiejętności (78)
7.2. Szacowanie wydajności (80)
7.3. Czynniki bezpieczeństwa (82)
7.4. Prawo Little'a (83)
7.5. Reguły (84)
7.6. Problemy (84)
7.7. Lektury uzupełniające (85)
7.8. Obliczenia pobieżne w życiu codziennym (86)

8. Techniki projektowania algorytmów (87)
8.1. Problem i prosty algorytm (87)
8.2. Dwa algorytmy kwadratowe (88)
8.3. Algorytm dziel i zwyciężaj (89)
8.4. Algorytm skanujący (91)
8.5. Jakie to ma znaczenie? (92)
8.6. Reguły (93)
8.7. Problemy (94)
8.8. Lektury uzupełniające (96)

9. Optymalizacja kodu (97)
9.1. Typowa historia (97)
9.2. Zestaw pierwszej pomocy (98)
9.3. Poważna operacja - szukanie binarne (102)
9.4. Reguły (105)
9.5. Problemy (107)
9.6. Lektury uzupełniające (108)

10. Oszczędzanie miejsca (109)
10.1. Kluczem jest prostota (109)
10.2. Problem poglądowy (110)
10.3. Techniki zmniejszające wielkość danych (113)
10.4. Techniki zmniejszające wielkość kodu (116)
10.5. Reguły (118)
10.6. Problemy (119)
10.7. Lektury uzupełniające (120)
10.8. Duża oszczędność (kolumna boczna) (120)

III: Produkt (123)

11. Sortowanie (125)
11.1. Sortowanie przez wstawianie (125)
11.2. Proste sortowanie szybkie (127)
11.3. Lepsze szybkie sortowania (130)
11.4. Reguły (132)
11.5. Problemy (133)
11.6. Lektury uzupełniające (134)

12. Problem próby (137)
12.1. Problem (137)
12.2. Jedno rozwiązanie (138)
12.3. Przestrzeń projektowania (139)
12.4. Reguły (142)
12.5. Problemy (143)
12.6. Lektury uzupełniające (144)

13. Szukanie (145)
13.1. Interfejs (145)
13.2. Struktury liniowe (147)
13.3. Binarne drzewa poszukiwań (150)
13.4. Struktury dla liczb całkowitych (153)
13.5. Reguły (155)
13.6. Problemy (156)
13.7. Lektury uzupełniające (156)
13.8. Rzeczywisty problem szukania (kolumna boczna) (157)

14. Kopce (161)
14.1. Struktura danych (161)
14.2. Dwie krytyczne funkcje (163)
14.3. Kolejki priorytetowe (166)
14.4. Algorytm sortujący (169)
14.5. Reguły (171)
14.6. Problemy (171)
14.7. Lektury uzupełniające (173)

15. Sznury pereł (175)
15.1. Słowa (175)
15.2. Frazy (178)
15.3. Generowanie tekstu (181)
15.4. Reguły (185)
15.5. Problemy (186)
15.6. Lektury uzupełniające (187)

Zakończenie do wydania pierwszego (189)
Zakończenie do wydania drugiego (191)
A. Katalog algorytmów (193)
B. Quiz estymacyjny (199)
C. Modele kosztowe czasu i pamięci (201)
D. Reguły optymalizacji kodu (207)
E. Klasy języka C++ służące do szukania (213)
Wskazówki do wybranych problemów (217)
Rozwiązania wybranych problemów (223)

Perełki programowania Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Perełki programowania Wydanie II”, kupili także:
<b>Algorytmy i struktury danych Helion</b>, <font color="navy">Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy i struktury danych Helion, Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Ethernet. Biblia administratora</b>, <font color="navy">Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ethernet. Biblia administratora, Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman, Wydawnictwo HELION
<b>Chcę zostać informatykiem</b>, <font color="navy">Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Chcę zostać informatykiem, Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Seks dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Ruth K. Westheimer, Pierre A. Lehu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Seks dla bystrzaków Wydanie III, Ruth K. Westheimer, Pierre A. Lehu, Wydawnictwo Septem
<b>Asembler Sztuka programowania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Randall Hyde</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Asembler Sztuka programowania Wydanie 2, Randall Hyde, Wydawnictwo HELION
<b>TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu</b>, <font color="navy">Kent Beck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Komputerowe wspomaganie biznesu

Komputerowe wspomaganie biznesu

53.00zł
45.05zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami