Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podstawy Dziesięć kluczy do rzeczywistości

Podstawy Dziesięć kluczy do rzeczywistości

43.00zł
36.55zł
Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej 44.00zł
Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej

Tytuł: Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej
Autor: Barry Schwartz
ISBN: 978-83-01-17320-3
Ilość stron: 290
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.00zł


„Kiedy ludzie nie mają wyboru, życie jest wręcz nie do zniesienia. Ponieważ ilość dostępnych wyborów wzrasta – tak, jak w naszej kulturze konsumpcjonizmu – autonomia, kontrola oraz wyzwolenie wniesione przez tę różnorodność są potężne i pozytywne. Ale, ponieważ ilość wyborów ciągle rośnie, zaczynają pojawiać się negatywne aspekty posiadania wielości wyborów.

Kiedy ilość możliwości dalej wzrasta, te negatywy eskalują, aż w końcu jesteśmy nim przeciążeni. W tym miejscu, wybór wcale już nie uwalnia, ale osłabia. Można nawet rzecz, że tyranizuje”.

Każdy z nas, każdego dnia konfrontuje się z trudną do oszacowania liczbą mniej lub bardziej istotnych dylematów. Stojąc na rozdrożu, analizujemy alternatywy i wcześniej czy później decydujemy się na wybór jednej opcji, odrzucając pozostałe. Czy jest to wybór najlepszy z możliwych? Czy wzięliśmy pod uwagę dostateczną liczbę alternatyw? Czy czegoś nie przeoczyliśmy?

Te i inne pytania drążą umysł przeciętnego decydenta nie tylko przed dokonaniem wyboru, ale także po podjętej decyzji. Nierzadko towarzyszy temu obniżenie nastroju, uczucie rozczarowania i żalu. Czasem wewnętrzne głosy wyrażające wątpliwości nie milkną nawet po wielu latach. Dlaczego tak jest i jak możemy sobie z tym poradzić? Właśnie na tych kwestiach skupił się w Barry Schwartz w swojej książce „Paradoks wyboru”.

Autor w przystępny sposób wprowadza Czytelnika w meandry psychologicznych mechanizmów podejmowania decyzji, dowodząc, że głównym źródłem trosk i napięć jest nadmiar możliwości wyboru. Z żelazną konsekwencją wykazuje, że aby zwiększyć osobistą satysfakcję związaną z procesem decyzyjnym, należy ograniczać zbiór rozważanych opcji.

Książka jest godna polecenia zarówno osobom pasjonującym się psychologią, jak i specjalistom z dziedzin pokrewnych, a więc ekonomistom, socjologom czy badaczom rynku.

Barry Schwartz, ur. 1946 profesor psychologii ze Swarthmore College w Filadelfii. Autor wielu artykułów i książek, m.in.: The Battle for Human Nature: Science, Morality and Modern Life oraz The Costs of Living: How Market Freedom Erodes the Best Things in Life.

Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej
Tytuł książki: "Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej"
Autor: Barry Schwartz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.00zł
Klienci, którzy kupili „Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej”, kupili także:

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ

Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór, Barbara Maria Morawiec, Wydawnictwo Onepress

Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań, Bartłomiej Zieliński, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V, Stanley E. Portny, Wydawnictwo Septem

Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów, Martin Kleppmann, Wydawnictwo Helion

Mikrobiologiczne zanieczyszczenia żywności, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wentylacja i klimatyzacja - warunki techniczne wykonania i odbioru, Maria Maciejczyk, Wydawnictwo DASHÖFER

Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 3 Podręcznik, Roman Niemczyk, Wydawnictwo Difin

Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami