Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak wynaleźć wszystko Cała wiedza ludzkości w jednej książce

Jak wynaleźć wszystko Cała wiedza ludzkości w jednej książce

42.00zł
35.70zł
Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej 44.00zł
Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej

Tytuł: Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej
Autor: Barry Schwartz
ISBN: 978-83-01-17320-3
Ilość stron: 290
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.00zł


„Kiedy ludzie nie mają wyboru, życie jest wręcz nie do zniesienia. Ponieważ ilość dostępnych wyborów wzrasta – tak, jak w naszej kulturze konsumpcjonizmu – autonomia, kontrola oraz wyzwolenie wniesione przez tę różnorodność są potężne i pozytywne. Ale, ponieważ ilość wyborów ciągle rośnie, zaczynają pojawiać się negatywne aspekty posiadania wielości wyborów.

Kiedy ilość możliwości dalej wzrasta, te negatywy eskalują, aż w końcu jesteśmy nim przeciążeni. W tym miejscu, wybór wcale już nie uwalnia, ale osłabia. Można nawet rzecz, że tyranizuje”.

Każdy z nas, każdego dnia konfrontuje się z trudną do oszacowania liczbą mniej lub bardziej istotnych dylematów. Stojąc na rozdrożu, analizujemy alternatywy i wcześniej czy później decydujemy się na wybór jednej opcji, odrzucając pozostałe. Czy jest to wybór najlepszy z możliwych? Czy wzięliśmy pod uwagę dostateczną liczbę alternatyw? Czy czegoś nie przeoczyliśmy?

Te i inne pytania drążą umysł przeciętnego decydenta nie tylko przed dokonaniem wyboru, ale także po podjętej decyzji. Nierzadko towarzyszy temu obniżenie nastroju, uczucie rozczarowania i żalu. Czasem wewnętrzne głosy wyrażające wątpliwości nie milkną nawet po wielu latach. Dlaczego tak jest i jak możemy sobie z tym poradzić? Właśnie na tych kwestiach skupił się w Barry Schwartz w swojej książce „Paradoks wyboru”.

Autor w przystępny sposób wprowadza Czytelnika w meandry psychologicznych mechanizmów podejmowania decyzji, dowodząc, że głównym źródłem trosk i napięć jest nadmiar możliwości wyboru. Z żelazną konsekwencją wykazuje, że aby zwiększyć osobistą satysfakcję związaną z procesem decyzyjnym, należy ograniczać zbiór rozważanych opcji.

Książka jest godna polecenia zarówno osobom pasjonującym się psychologią, jak i specjalistom z dziedzin pokrewnych, a więc ekonomistom, socjologom czy badaczom rynku.

Barry Schwartz, ur. 1946 profesor psychologii ze Swarthmore College w Filadelfii. Autor wielu artykułów i książek, m.in.: The Battle for Human Nature: Science, Morality and Modern Life oraz The Costs of Living: How Market Freedom Erodes the Best Things in Life.

Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej
Tytuł książki: "Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej"
Autor: Barry Schwartz
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.00zł
Klienci, którzy kupili „Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej”, kupili także:
<b>Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Algorytmy i struktury danych, Lech Banachowski , Krzysztof Diks , Wojciech Rytter, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka budowania, Jan Knothe, Wydawnictwo Karakter

Działaj teraz!, Zbigniew Ryżak, Wydawnictwo Sensus

Zbiory rozmyte typu 2. Zastosowania w reprezentowaniu informacji, Adam Niewiadomski, Wydawnictwo EXIT
<b>Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne</b>, <font color="navy">Caleb Hattingh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne, Caleb Hattingh, Wydawnictwo Helion
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Pies na diecie BARF. Komponowanie i modyfikowanie diety BARF na podstawie stanu zdrowia i wyników analitycznych psa, Małgorzata Olejnik, Wydawnictwo Septem

Podstawy eksploatacji maszyn i urządzeń, Stanisław Legutko, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami