Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności 60.00zł
Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności

Tytuł: Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności
Autor: Stanisław M. Szukalski, Monika Wodnicka
ISBN: 978-83-8085-148-1
Ilość stron: 294
Data wydania: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł


Rosnące znaczenie outsourcingu jako metody prowadzącej do podniesienia konkurencyjności przedsiębiorstwa skłania do poszukiwania skutecznych metod oceny efektywności przedsięwzięć outsourcingowych.

Przedsiębiorca decydujący się na ten krok powinien mieć podstawę do tego w postaci skwantyfikowanej oceny przedsięwzięcia.

Publikacja skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców sektora MSP, którzy rozważają outsourcing, a także do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.

Spis treści:

Rozdział I. Istota procesowego zarządzania organizacjami
1.1. Ewolucja w zarządzaniu przedsiębiorstwami
1.2. Pojęcie procesu w zarządzaniu organizacją
1.3. Typologia procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
1.4. Metody identyfikacji procesów biznesowych w  przedsiębiorstwie
1.5. Modelowanie i mapowanie procesów biznesowych w organizacji
1.6. Mierzenie efektywności procesów
1.7. Realizacja procesów. Model wewnętrzny i outsourcing

Rozdział II.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – księgowość i finanse
2.1. Natura procesów księgowych
2.2. Procesy ewidencji księgowej, wynikające z różnych obszarów funkcjonalnych
2.2.1. Obszar administracyjny
2.2.2. Obszar sprzedaży – wpływy pieniężne
2.2.3. Obszar zakupów – rozchody pieniężne
2.2.4. Obszar produkcji
2.2.5. Przebieg procesu księgowego
2.2.6. Różne formy opodatkowania a obowiązki księgowe
2.2.7. Wybrane wskaźniki oceny efektywności procesów księgowości
2.2.8. Outsourcing księgowości
2.2.9. Rynek outsourcingu księgowości w Polsce
2.3. Procesy zarządzania finansami
2.3.1. Natura zarządzania finansami
2.3.2. Wybrane wskaźniki procesów zarządzania finansami
2.3.3. O outsourcingu w zakresie zarządzania finansami
2.3.4. Rynek usług outsourcingu zarządzania finansami

Rozdział III.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: rekrutacja
3.1. Natura procesów rekrutacji
3.2. Zakres procesu rekrutacji
3.3. Wskaźniki efektywności procesów rekrutacji
3.4. Outsourcing procesu rekrutacji: przebieg, korzyści
3.5. Rynek usług rekrutacyjnych w Polsce

Rozdział IV.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – zasoby ludzkie: szkolenia
4.1. Natura procesu szkoleń w organizacji
4.2. Zakres procesu szkoleń
4.3. Procedura organizacyjna i źródła finansowania procesu szkoleń
4.4. Mierzenie efektywności i jakości procesów szkoleniowych
4.5. Outsourcing procesu szkoleń: przebieg, korzyści
4.6. Rynek usług szkoleniowych w Polsce

Rozdział V.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – kadry i płace
5.1. Procesy kadrowo-płacowe w polskim prawodawstwie
5.2. Zakres procesów kadrowo-płacowych
5.3. Systemy organizacyjne procesów kadrowo-płacowych
5.4. Wskaźniki efektywności procesów kadrowych
5.5. Outsourcing procesu kadrowo-płacowego jako alternatywa dla własnych służb
5.6. Rynek outsourcingu kadrowo-płacowego na polskim gruncie
5.7. Warunki powodzenia outsourcingu procesów kadrowo-płacowych

Rozdział VI.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – logistyka
6.1. Natura procesów logistycznych
6.2. Struktura procesów logistycznych
6.2.1. Procesy magazynowe
6.2.2. Procesy transportowe
6.3. Struktura kosztów i mierniki procesów logistycznych
6.4. Outsourcing logistyczny
6.5. Struktura usług logistycznych

Rozdział VII.  Charakterystyka wybranych procesów pod kątem outsourcingu – procesy IT
7.1. Istota i zakres procesów IT w przedsiębiorstwach
7.2. Zakres usług outsourcingu IT
7.3. Korzyści z outsourcingu IT
7.4. Outsourcing IT w sektorze MSP w Polsce

Rozdział VIII. Outsourcing – cele, korzyści, ryzyko
8.1. Strategiczne i operacyjne cele outsourcingu
8.2. Strategiczne i operacyjne korzyści z outsourcingu
8.3. Rodzaje ryzyka outsourcingu i metody jego redukcji
8.3.1. Ryzyko strategiczne
8.3.2. Ryzyko operacyjne
8.3.3. Ryzyko finansowe
8.3.4. Ryzyko organizacyjne
8.3.5. Ryzyko prawne
8.3.6. Ryzyko technologiczne
8.4. Zarządzanie ryzykiem jako narzędzie redukcji zagrożeń outsourcingu

Rozdział IX. Procesy biznesowe w przedsiębiorstwach sektora MSP
9.1. Cechy charakterystyczne sektora MSP jako potencjalnego odbiorcy usług outsourcingu
9.2. Struktura procesów biznesowych w przedsiębiorstwach sektora MSP
9.3. Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MSP
9.4. Strukturalne cechy zarządzania w przedsiębiorstwach sektora MSP a outsourcing
9.5. Struktura podaży usług outsourcingowych w Polsce, skierowanych do sektora MSP

Rozdział X. Metody analizy obszarów biznesowych pod kątem outsourcingu
10.1. Ogólna procedura analizy procesów do outsourcingu
10.2. Metody oceny wybranych obszarów do outsourcingu
10.2.1. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu księgowości
10.2.2. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania 
finansami
10.2.3. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu zarządzania 
zasobami ludzkimi
10.2.4. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu logistyki
10.2.5. Parametry kalkulacyjne i kryteria ich oceny w outsourcingu IT
10.3. Kryteria rekomendacji outsourcingu

Uwagi końcowe
Załączniki
Słownik pojęć
Bibliografia
Spis tabel, wykresów i schematów

Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności”, kupili także:

Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie, Bartłomiej Błaszczyszyn , Tomasz Rolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matlab dla studentów Ćwiczenia zadania rozwiązania, Wiktor Treichel, Marcin Stachurski, Wydawnictwo Witkom

Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Mirosława Rybak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyjątkowy język C++ 47 łamigłówek zadań programistycznych i rozwiązań, Herb Sutter, Wydawnictwo WNT

Zarządzanie projektami Sztuka przetrwania, Richard Jones, Wydawnictwo MT Biznes

Józef Piłsudski Historyk wojskowości Wydanie II, Andrzej Chwalba, Wydawnictwo Universitas

Modernizacja kotłów energetycznych, Marek Pronobis, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg zmienia się sam, Norman Doidge, Wydawnictwo Vital

Ukryte modele Markowa w rozpoznawaniu dwuwymiarowych wzorców na obrazach cyfrowych, Janusz Bobulski, Wydawnictwo EXIT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami