Tytuł: | Outsourcing krok po kroku dla menedżerów | Autor: | Linda R. Dominguez | ISBN: | 978-83-264-3138-8 | Ilość stron: | 324 | Data wydania: | 12/2013 (wydanie 2) | Oprawa: | Twarda | Format: | 15.0x21.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 59.00zł |
W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: • Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem? • Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu? • Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem? • Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania? • Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.
Spis treści:
CZĘŚĆ I. PODSTAWY 19 1. Witamy w świecie outsourcingu 25 2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę 41
CZĘŚĆ II. KORZYS´CI I BARIERY 55 3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści 59 4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing 81 5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów 99 6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań 119
CZĘŚĆ III. ZAANGAZ˙OWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU 139 7. Budowanie zespołu 143 8. Potrzeba nowych umiejętności 159 9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów 181 10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania 199 11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych 215
CZĘŚĆ IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI 231 12. Równoważenie potrzeb 235 13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu 247
CZĘŚĆ V. BEZ NIESPODZIANEK 265 14. Czynniki sukcesu outsourcingu 269 15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu 281
ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS)
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów --- Pozycja niedostępna.---
|