Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

49.00zł
39.69zł
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu 39.90zł 29.93zł
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

Tytuł: Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Autor: Ewa Wilmanowicz
ISBN: 978-83-283-6086-0
Ilość stron: 216
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty - brand klasy premium

Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.

Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.

W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy.

Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Tytuł książki: "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu"
Autor: Ewa Wilmanowicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu”, kupili także:

SQL Jak osiągnąć mistrzostwo w konstruowaniu zapytań, Katarzyna Żmuda, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie obrazów, Marek Doros, Wydawnictwo WSISiZ

Sztuka czarno-białej fotografii Od inspiracji do obrazu, Torsten Andreas Hoffmann, Wydawnictwo Helion

CMS jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Sekrety osobistej efektywności Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem, Maura Nevel Thomas, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego, Frederick Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL
<b>Obudź się gotowy na sukces. Jak zwiększyć poziom energii i osiągnąć każdy cel dzięki porannej rutynie</b>, <font color="navy">S. J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Obudź się gotowy na sukces. Jak zwiększyć poziom energii i osiągnąć każdy cel dzięki porannej rutynie, S. J. Scott, Wydawnictwo Sensus

Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja, Paweł Frankowski, Arvind Juneja, Wydawnictwo Helion

Transformacje sygnałów - od teorii do praktyki, Andrzej Dobrowolski, Wydawnictwo BTC

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami