Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1984-1989

Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1984-1989

68.00zł
57.80zł
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu 39.90zł 29.93zł
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

Tytuł: Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Autor: Ewa Wilmanowicz
ISBN: 978-83-283-6086-0
Ilość stron: 216
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty - brand klasy premium

Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.

Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.

W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy.

Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Tytuł książki: "Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu"
Autor: Ewa Wilmanowicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu”, kupili także:
<b>Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI</b>, <font color="navy">Soheil Bakhshi, Christian Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI, Soheil Bakhshi, Christian Wade, Wydawnictwo Helion

Sekrety magicznego ogrodu. UNIX System V Wersja 4 od środka Klucz do zadań, Berny Goodheart, James Cox, Wydawnictwo WNT

Portrety Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Damskie laboratorium Przepisy na domowe kosmetyki, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

ABC CorelDRAW X7 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwać trudne początki, Hannah Seligson, Wydawnictwo Onepress

Rachunek kosztów księgowego i controllera, Michał Chalastra, Wydawnictwo Marina

Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc</b>, <font color="navy">Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc, Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword), Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami