Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV

InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV

89.99zł
70.19zł
Organizacja wirtualna Teoria i praktyka 41.00zł
Organizacja wirtualna Teoria i praktyka

Autor: Marta Najda-Janoszka

ISBN: 978-83-7641-177-4

Ilość stron: 216

Data wydania: 01/2010

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstw w coraz mniejszym stopniu łączy się z inwestycjami w aktywa trwałe firmy. Powstają nowe koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem i przedsięwzięciami, a wśród nich organizacja wirtualna.

W książce wirtualizacja jest traktowana jako proces dynamicznej rekonfiguracji przedsiębiorstwa realizowany w przestrzeni definiowanej przez trzy podstawowe wymiary: interakcji z klientami, konfiguracji aktywów oraz wiedzy.

Odpowiedni poziom wirtualizacji organizacji – specyficzne rozwiązanie organizacyjne kształtujące się jako efekt procesu wirtualizacji – jest uzależniony od stopnia wykorzystania technologii informacyjnej oraz poziomu zaufania pomiędzy uczestnikami sieci.

Poza rdzeniem koncepcji omówiono m.in. obszary ryzyka organizacji wirtualnej, wpływ procesu wirtualizacji na konkurencyjność przedsiębiorstw, ich potencjał zasobowo-kompetencyjny, elastyczność funkcjonowania, a także uwarunkowania efektywności procesu wirtualizacji.

Kompleksowe podejście umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy procesów wirtualizacji w przedsiębiorstwach małych, średnich oraz dużych, reprezentujących branże zarówno wysokich, jak i niskich technologii.

Rozdziały:

Rozdział 1. Ewolucja form organizacji systemu zarządzania przedsiębiorstwa
1.1. Obraz przedsiębiorstwa we współczesnej teorii ekonomii
1.2. Przedsiębiorstwo jako system otwarty
1.3. Sieciowe formy organizacji systemu zarządzania
1.4. Organizacja wirtualna pośród nowoczesnych koncepcji zarządzania

Rozdział 2. Model organizacji wirtualnej
2.1. Nurty badawcze organizacji wirtualnej
2.2. Parametry modelu organizacji wirtualnej
2.3. Obszary ryzyka wirtualizacji organizacji przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Analiza wpływu wirtualizacji organizacji małego przedsiębiorstwa na jego konkurencyjność – koncepcja badań empirycznych
3.1. Kryteria oceny konkurencyjności małego przedsiębiorstwa
3.2. Metodyka i techniki badawcze
3.3. Dobór i charakterystyka próby badawczej

Rozdział 4. Wirtualizacja organizacji systemu zarządzania przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych
4.1. Definicja poziomu wirtualizacji organizacji badanych przedsiębiorstw
4.2. Ocena poziomu konkurencyjności badanych przedsiębiorstw
4.3. Weryfikacja wpływu procesu wirtualizacji na poziom konkurencyjności badanych przedsiębiorstw
4.4. Znaczenie zaufania i technologii informacyjnej w procesie wirtualizacji przedsiębiorstw
4.5. Analiza i synteza wirtualizacji organizacji systemu zarządzania badanych przedsiębiorstw
4.6. Studium przypadku – Harting KGaA

Rozdział 5. Kierunki zastosowania organizacji wirtualnej we wzroście konkurencyjności małego przedsiębiorstwa w Polsce
5.1. Wpływ wirtualizacji na potencjał zasobowo-kompetencyjny przedsiębiorstwa
5.2. Wpływ wirtualizacji na elastyczność funkcjonowania przedsiębiorstwa
5.3. Uwarunkowania efektywności procesu wirtualizacji

Spis rysunków
Spis tabel

Organizacja wirtualna Teoria i praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Organizacja wirtualna Teoria i praktyka”, kupili także:

JavaScript praktyczny kurs, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Makrofotografia Magia szczegółu, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Usługi Microsoft Azure Programowanie aplikacji, Zbigniew Fryźlewicz, Łukasz Leśniczek, Wydawnictwo Promise

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne, Marco Russo , Alberto Ferrari, Wydawnictwo Promise

Po prostu Windows 7, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życi, Lois P. Frankel, Carol Frohlinger, Wydawnictwo Onepress

Tajemnice rekrutacji Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej, Karol Myszel, Wydawnictwo Onepress

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma, Seweryn Pietrucha, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami