Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

45.00zł
38.25zł
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT 29.00zł
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT

Tytuł: Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
Autor: Katarzyna Osiekowicz
ISBN: 978-83-8085-424-6
Ilość stron: 176
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 29.00zł


Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

Książka opisuje podstawowe kroki, jakie wykonuje przedsiębiorca podczas prowadzenia ewidencji dokumentacji handlowej i stanowi przewodnik obejmujący: instruktaż założenia firmy, wprowadzania podstawowych danych kontrahentów i towarów, wystawiania dokumentów.

W podręczniku zawarto zadania praktyczne, powiązane ze sobą analogią wykonywanych operacji gospodarczych.

Publikacja adresowana jest do uczniów, słuchaczy oraz nauczycieli kursów kształcących w ramach kwalifikacji AU.20, AU.25.

Spis treści:

Wstęp 

Rozdział 1. Zakładanie firmy w  programie Subiekt GT 
1.1. Wprowadzanie danych podmiotu
1.2. Ustawianie parametrów

Rozdział 2. Zakładanie kartotek kontrahentów 
2.1. Wprowadzanie danych dostawców i odbiorców

Rozdział 3. Zakładanie kartotek towarowych 
3.1. Informacje podstawowe

Rozdział 4. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy 
4.1. Wprowadzanie stanu początkowego w magazynie
4.2. Sporządzenie szybkiej inwentaryzacji

Rozdział 5. Składanie i wprowadzanie zamówień 
5.1. Zamówienia do dostawcy
5.2. Zamówienie od klienta

Rozdział 6. Przyjmowanie towaru 
6.1. Wprowadzanie faktury zakupu
6.2. Wystawianie dowodu PZ

Rozdział 7. Sprzedaż i wydanie towaru 
7.1. Wystawianie faktury sprzedaży
7.2. Wystawianie dowodu WZ

Rozdział 8. Ustalanie promocji 
8.1. Wprowadzanie promocji na towary
8.2. Sprzedaż towarów promocyjnych

Rozdział 9. Przygotowywanie cennika 
9.1. Tworzenie cenników towarów
9.2. Tworzenie cennika z uwzględnieniem grup towarowych

Rozdział 10. Przygotowanie naklejek towarowych 
10.1. Tworzenie naklejek na oferowane towary

Rozdział 11. Polecenie przelewu 

Rozdział 12. Wystawianie faktury korygującej 
12.1. Wystawianie korekty do faktury pierwotnej – zmiana ilości towaru
12.2. Wystawianie korekty do faktury pierwotnej – zmiana ceny towaru

Rozdział 13. Zadania praktyczne 

Rozdział 14. Przykładowe zadania z rozwiązaniami

Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT”, kupili także:

Podróże w czasie, James Gleick, Wydawnictwo Zysk i S-ka

To nie jest raj. Szkice o współczesnych Czechach, Michał Zabłocki, Wydawnictwo Editio

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie, David Parmenter, Wydawnictwo Onepress

Chitozan wszechstronny polimer ze źródeł odnawialnych, Maria Mucha, Wydawnictwo WNT

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi, Ben Horowitz, Wydawnictwo Onepress

Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce, Adam Koszlajda, Wydawnictwo Helion
<b>Dendrologia Wydanie V</b>, <font color="navy">Włodzimierz Seneta , Jerzy Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dendrologia Wydanie V, Włodzimierz Seneta , Jerzy Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer, Mark Jeffery, Wydawnictwo Onepress

Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków Od spontanicznego podrywu do świadomych wyborów, Sabrina Weill, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami