Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT 29.00zł
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT

Tytuł: Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
Autor: Katarzyna Osiekowicz
ISBN: 978-83-8085-424-6
Ilość stron: 176
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 29.00zł


Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

Książka opisuje podstawowe kroki, jakie wykonuje przedsiębiorca podczas prowadzenia ewidencji dokumentacji handlowej i stanowi przewodnik obejmujący: instruktaż założenia firmy, wprowadzania podstawowych danych kontrahentów i towarów, wystawiania dokumentów.

W podręczniku zawarto zadania praktyczne, powiązane ze sobą analogią wykonywanych operacji gospodarczych.

Publikacja adresowana jest do uczniów, słuchaczy oraz nauczycieli kursów kształcących w ramach kwalifikacji AU.20, AU.25.

Spis treści:

Wstęp 

Rozdział 1. Zakładanie firmy w  programie Subiekt GT 
1.1. Wprowadzanie danych podmiotu
1.2. Ustawianie parametrów

Rozdział 2. Zakładanie kartotek kontrahentów 
2.1. Wprowadzanie danych dostawców i odbiorców

Rozdział 3. Zakładanie kartotek towarowych 
3.1. Informacje podstawowe

Rozdział 4. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy 
4.1. Wprowadzanie stanu początkowego w magazynie
4.2. Sporządzenie szybkiej inwentaryzacji

Rozdział 5. Składanie i wprowadzanie zamówień 
5.1. Zamówienia do dostawcy
5.2. Zamówienie od klienta

Rozdział 6. Przyjmowanie towaru 
6.1. Wprowadzanie faktury zakupu
6.2. Wystawianie dowodu PZ

Rozdział 7. Sprzedaż i wydanie towaru 
7.1. Wystawianie faktury sprzedaży
7.2. Wystawianie dowodu WZ

Rozdział 8. Ustalanie promocji 
8.1. Wprowadzanie promocji na towary
8.2. Sprzedaż towarów promocyjnych

Rozdział 9. Przygotowywanie cennika 
9.1. Tworzenie cenników towarów
9.2. Tworzenie cennika z uwzględnieniem grup towarowych

Rozdział 10. Przygotowanie naklejek towarowych 
10.1. Tworzenie naklejek na oferowane towary

Rozdział 11. Polecenie przelewu 

Rozdział 12. Wystawianie faktury korygującej 
12.1. Wystawianie korekty do faktury pierwotnej – zmiana ilości towaru
12.2. Wystawianie korekty do faktury pierwotnej – zmiana ceny towaru

Rozdział 13. Zadania praktyczne 

Rozdział 14. Przykładowe zadania z rozwiązaniami

Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT”, kupili także:

Blog więcej niż internetowy pamiętnik, Maria Sokół, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion
<b>Wysoko wydajne MySQL. Sprawdzone strategie działania na dużą skalę. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Silvia Botros, Jeremy Tinley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wysoko wydajne MySQL. Sprawdzone strategie działania na dużą skalę. Wydanie IV, Silvia Botros, Jeremy Tinley, Wydawnictwo Helion

Obliczanie konstrukcji stalowych według PN-90/B-03200, Józef Głąbik, Marian Kazek, Jerzy Niewiadomski, Jan Zamorowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress
<b>C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Klaus Iglberger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe, Klaus Iglberger, Wydawnictwo Helion

Gry i zabawy z zapałkami, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Septem

C++11 Nowy standard Ćwiczenia, Andrzej Stasiewicz, Wydawnictwo Helion

Człowiek i jego znaki Wydanie 4, Adrian Frutiger, Wydawnictwo D2D

Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów, Paweł Grzesiak, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami