Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne

Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne

52.50zł
44.63zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier 49.90zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

ISBN: 978-83-89529-49-7

Ilość stron: 414

Data wydania: 12/2011 (dodruk z 2008)

Zawiera CD

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:

1. Wstęp do programownaia gier   13

2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL    21

3. Matematyka   52

4. Fizyka     95

5. Renderowanie w 3D     117

6. Manipulowanie przestrzenią    141

7. Materiały i oświetlenie    166

8. Bitmapy i teksturowanie    183

9. Optymalizacja    208

10. Wbudowane mechanizmy OpenGL    223

11. Modele 3D    257

12. Sposoby wykrywania kolizji   272

13. Przykładowy świat - małe podsumowanie    292

14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL   332

15. Sieć   351

16. SDL Simple DirectMedia Layer   385

Dodatki:

A. Konfiguracja SDL    404

B. Rozwiązania zadań z rozdziału 3      407

C. Tablice wartości funkcji trygonometrycznych     413

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL i wprowadzenie do programowania gier”, kupili także:
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Polimerowe kompozyty konstrukcyjne, Wacław Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Warsztat stratega, Anna Witek-Crabb, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mistrzowska edycja zdjęć Adobe Photoshop CS5/CS5 PL dla fotografów, Martin Evening, Wydawnictwo Helion

Informatyka dla potrzeb logistyka(i), Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Mechanika techniczna + CD WSiP, Bogusław Kozak, Wydawnictwo WSiP
<b>Dynamika i sterowanie układami mechanicznymi Pojazdy kołowe i podwodne. Bezzałogowe obiekty latające. Satelity i manipul</b>, <font color="navy">Elżbieta Jarzębowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dynamika i sterowanie układami mechanicznymi Pojazdy kołowe i podwodne. Bezzałogowe obiekty latające. Satelity i manipul, Elżbieta Jarzębowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inżynieria materiałowa Wydanie IV, Blicharski Marek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uzależnienia behawioralne, Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami