Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zbiór zadań z metrologii elektrycznej

Zbiór zadań z metrologii elektrycznej

15.75zł
12.76zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier 49.90zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

ISBN: 978-83-89529-49-7

Ilość stron: 414

Data wydania: 12/2011 (dodruk z 2008)

Zawiera CD

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:

1. Wstęp do programownaia gier   13

2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL    21

3. Matematyka   52

4. Fizyka     95

5. Renderowanie w 3D     117

6. Manipulowanie przestrzenią    141

7. Materiały i oświetlenie    166

8. Bitmapy i teksturowanie    183

9. Optymalizacja    208

10. Wbudowane mechanizmy OpenGL    223

11. Modele 3D    257

12. Sposoby wykrywania kolizji   272

13. Przykładowy świat - małe podsumowanie    292

14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL   332

15. Sieć   351

16. SDL Simple DirectMedia Layer   385

Dodatki:

A. Konfiguracja SDL    404

B. Rozwiązania zadań z rozdziału 3      407

C. Tablice wartości funkcji trygonometrycznych     413

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL i wprowadzenie do programowania gier”, kupili także:

Czołgi i pojazdy bojowe Ilustrowana encyklopedia, Robert Jackson, Wydawnictwo Vesper

Medytacja w życiu codziennym. Ścieżki praktyki w sufizmie uniwersalnym. Wydanie II, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Free Lunch Ekonomia dobrze przyrządzona, David Smith, Wydawnictwo Onepress

Microsoft Windows Server 2008 Protokoły i usługi TCP/IP Przewodnik techniczny, Joseph Davies, Wydawnictwo Microsoft Press

Product placement Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności, Artur Choliński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho'oponopono, Joe Vitale, Wydawnictwo Sensus
<b>Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Podstawy finansów przedsiębiorstw Praktyczny przewodnik po najważniejszych metodach i narzędziach, Stuart A. McCrary, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Matematyczne zasady filozofii przyrody, Isaac Newton, Wydawnictwo Copernicus Center Press

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami