Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier 49.90zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

ISBN: 978-83-89529-49-7

Ilość stron: 414

Data wydania: 12/2011 (dodruk z 2008)

Zawiera CD

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:

1. Wstęp do programownaia gier   13

2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL    21

3. Matematyka   52

4. Fizyka     95

5. Renderowanie w 3D     117

6. Manipulowanie przestrzenią    141

7. Materiały i oświetlenie    166

8. Bitmapy i teksturowanie    183

9. Optymalizacja    208

10. Wbudowane mechanizmy OpenGL    223

11. Modele 3D    257

12. Sposoby wykrywania kolizji   272

13. Przykładowy świat - małe podsumowanie    292

14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL   332

15. Sieć   351

16. SDL Simple DirectMedia Layer   385

Dodatki:

A. Konfiguracja SDL    404

B. Rozwiązania zadań z rozdziału 3      407

C. Tablice wartości funkcji trygonometrycznych     413

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL i wprowadzenie do programowania gier”, kupili także:

iCon Steve Jobs Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu, Jeffrey Young, William L. Simon, Wydawnictwo Emka
<b>Mózg na detoksie. Oczyść swój umysł, by sprawniej myśleć, wzmocnić relacje i znaleźć szczęście</b>, <font color="navy">David Perlmutter MD, Austin Perlmutter MD, Kristin Loberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mózg na detoksie. Oczyść swój umysł, by sprawniej myśleć, wzmocnić relacje i znaleźć szczęście, David Perlmutter MD, Austin Perlmutter MD, Kristin Loberg, Wydawnictwo Sensus

Mamo, co by było, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy, Monika Janiszewska, Małgorzata Bajko, Wydawnictwo Sensus

Podstawy konstrukcji maszyn Część 2 Techniki wytwarzania i maszynoznawstwo, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Christine Bresnahan, Richard Blum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV, Christine Bresnahan, Richard Blum, Wydawnictwo Helion

Cypherpunks Wolność i przyszłość internetu, Julian Assange, Jacob Appelbaum, Andy Müller-Maguhn, Jérémie Zimmerman, Wydawnictwo Helion

Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Onepress
<b>Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów Wydanie II</b>, <font color="navy">Piotr Stańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów Wydanie II, Piotr Stańczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami