Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier 49.90zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

ISBN: 978-83-89529-49-7

Ilość stron: 414

Data wydania: 12/2011 (dodruk z 2008)

Zawiera CD

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:

1. Wstęp do programownaia gier   13

2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL    21

3. Matematyka   52

4. Fizyka     95

5. Renderowanie w 3D     117

6. Manipulowanie przestrzenią    141

7. Materiały i oświetlenie    166

8. Bitmapy i teksturowanie    183

9. Optymalizacja    208

10. Wbudowane mechanizmy OpenGL    223

11. Modele 3D    257

12. Sposoby wykrywania kolizji   272

13. Przykładowy świat - małe podsumowanie    292

14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL   332

15. Sieć   351

16. SDL Simple DirectMedia Layer   385

Dodatki:

A. Konfiguracja SDL    404

B. Rozwiązania zadań z rozdziału 3      407

C. Tablice wartości funkcji trygonometrycznych     413

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL i wprowadzenie do programowania gier”, kupili także:

Zasady rachunkowości Teoria przykłady i zadania Wydanie 4, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU

Drony. Tajniki zdjęć i filmów lotniczych, Eric Cheng, Wydawnictwo Helion

Wózki jezdniowe Podręcznik bezpiecznej eksploatacji, Kazimierz Żurawski, Wydawnictwo Zacharek

Podstawy mechaniki budowli Wydanie 2, Jarosław Przewłócki, Jarosław Górski, Wydawnictwo Arkady

Druga pensja z sieci Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy, David Lindahl, Jonathan Rozek, Wydawnictwo Onepress

Chmura obliczeniowa. Prawne aspekty zastosowania, Andrzej Krasuski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kompendium gimnazjalisty Matematyka Fizyka Chemia, Dorota Mikołajczyk, Tomasz Szymczyk, Marek Mysliński, Stanisław Rabiej, Wydawnictwo Szkolne PWN

Wybrane zagadnienia biometrii, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ

Rządy ekonomii, Dani Rodrik, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami