Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych

Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych

30.45zł
22.84zł
OpenGL programowanie gier 99.00zł 79.20zł
OpenGL programowanie gier

Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle

ISBN: 83-7361-035-9

Ilość stron: 630

Data wydania: 06/2003

Zawiera CD-ROM

Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty.

Książka "OpenGL programowanie gier" omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie.

Książka przedstawia:

- Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL

- Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej

- Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- Kolory i efekty związane z oświetleniem

- Mapy bitowe i tekstury w OpenGL

- Listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- Bufory OpenGL

- Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia

- Sposoby tworzenia efektów specjalnych

- Interfejs DirectInput

- Wykorzystanie DirectX Audio

- Trójwymiarowe modele postaci

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie do OpenGL i DirectX

- OpenGL i DirectX

- korzystanie z OpenGL w systemie Windows

- przegląd teorii grafiki trójwymiarowej

Część II. Korzystanie z OpenGL

- maszyna stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- kolory, łączenie kolorów i oświetlenie

- mapy bitowe i obrazy w OpenGL

- odwzorowania tekstur

- zaawansowane odwzorowania tekstur

- listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- wyświetlanie tekstów

- bufory OpenGL

- powierzchnie drugiego stopnia

- krzywe i powierzchnie

- efekty specjalne

Część III. Tworzymy grę

- DirectX: DirectInput

- zastosowania DirectX Audio

- modele trójwymiarowe

- modelowanie fizycznych właściwości świata

- tworzenie szkieletu gry

- piszemy grę "Czas zabijania"

OpenGL programowanie gier
Tytuł książki: "OpenGL programowanie gier"
Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL programowanie gier”, kupili także:
<b>Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11</b>, <font color="navy">Frank Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11, Frank Luna, Wydawnictwo HELION
<b>CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka dla programistów gier</b>, <font color="navy">David M. Bourg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jennifer Niederst Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV, Jennifer Niederst Robbins, Wydawnictwo HELION
<b>Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT
<b>C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II</b>, <font color="navy">Nicolai M. Josuttis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II, Nicolai M. Josuttis, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Podstawy ekonomii Ćwiczenia i zadania Wydanie IV
1 x Systemy ekspertowe
1 x Władca piorunów Nikola Tesla Biografia
1 x Od pyłu do życia Pochodzenie i ewolucja Układu Słonecznego
1 x E-senior. Poradnik świadomego użytkownika internetu
1 x Agile Retrospektywy w zarządzaniu standardami
1 x Blender Architektura i projektowanie. Wydanie II
1 x Silniki pojazdów samochodowych Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Kwalifikacja MG.18
1 x Odruchy, uczenie się i zachowanie Okno do umysłu dziecka
1 x Podstawy fizyki Tom 1-5 Wydanie 2 KOMPLET
1 x Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi
1 x Siła marzeń, czyli jak zdobyłam Koronę Ziemi
1 x Transformacje sygnałów - od teorii do praktyki
1 x Jak zarabiać na kryptowalutach
1 x Energetyka odnawialna w budownictwie Magazynowanie energii
1 x Programowanie strukturalne Trendy programowania Wykłady z informatyki
1 x Swift 4 Koduj jak mistrz Wydanie IV
1 x Maszyny elektryczne i transformatory
1 x Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
1 x E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
1 x Zegar Rozwiązywania Problemów
1 x Mikrobiologia
1 x Babskie góry. Kobiecy sposób na trekking, bieganie, skitury oraz rower. Wydanie 1
1 x 101 zabaw z klockami. Nauka matematyki poprzez zabawę. Podręcznik dla rodziców i nauczycieli
1 x Zacznij od siły Kultowy poradnik treningu ze sztangą
1 x Adobe Photoshop Lightroom Classic CC. Podręcznik dla fotografów
1 x Mimochodem o chodzeniu
1 x Sny, senne wizje i przypowieści. Fragmenty duchowej ścieżki
1 x Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług
1 x Zapomniani żołnierze niepodległości
1 x Elementy i układy elektroniczne w pytaniach i odpowiedziach Wydanie V
1 x Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian
1 x UX w projektowaniu witryn internetowych
1 x Bądź. Holistyczne ścieżki zdrowia
1 x Czy wszyscy jesteśmy ekspertami?
1 x Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę
1 x Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD
1 x Uszyj to! Modne ubrania i dodatki w 5 minut
1 x Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone
1 x Użytkowe betony konstrukcyjne Modele kształtowania struktury i właściwości
1 x Atlas osobliwości Przewodnik po ukrytych cudach świata
1 x Wychowanie. Najtrudniejsza ze sztuk pięknych. Wydanie II rozszerzone
1 x Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty
1 x Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0
1 x Kosmiczna pajęczyna Tajemnicza struktura Wszechświata
1 x Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
1 x Moc wirtualnych zespołów
1 x Sterowniki SIMATIC S7-1200 i S7-1500 w zaawansowanych systemach sterowania
1 x Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
1 x Chromatografia gazowa Teoria i praktyka
1 x #girlstalk. Dziewczyny, rozmowy, życie
1 x Jestem gwiazdą
1 x Wszędzie fizyka
1 x Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Przewodnik praktyczny Wydanie V
1 x Praktyczny SQL Opowiadanie historii poprzez dane Przewodnik dla początkujących
2,677.85zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Poradnik montera elektryka Tom 1 + 2 + 3 Komplet

Poradnik montera elektryka Tom 1 + 2 + 3 Komplet

277.00zł
216.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami