Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Matematyka Repetytorium dla maturzysty

Matematyka Repetytorium dla maturzysty

39.00zł
34.32zł
OpenGL programowanie gier 99.00zł 79.20zł
OpenGL programowanie gier

Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle

ISBN: 83-7361-035-9

Ilość stron: 630

Data wydania: 06/2003

Zawiera CD-ROM

Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty.

Książka "OpenGL programowanie gier" omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie.

Książka przedstawia:

- Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL

- Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej

- Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- Kolory i efekty związane z oświetleniem

- Mapy bitowe i tekstury w OpenGL

- Listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- Bufory OpenGL

- Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia

- Sposoby tworzenia efektów specjalnych

- Interfejs DirectInput

- Wykorzystanie DirectX Audio

- Trójwymiarowe modele postaci

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie do OpenGL i DirectX

- OpenGL i DirectX

- korzystanie z OpenGL w systemie Windows

- przegląd teorii grafiki trójwymiarowej

Część II. Korzystanie z OpenGL

- maszyna stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- kolory, łączenie kolorów i oświetlenie

- mapy bitowe i obrazy w OpenGL

- odwzorowania tekstur

- zaawansowane odwzorowania tekstur

- listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- wyświetlanie tekstów

- bufory OpenGL

- powierzchnie drugiego stopnia

- krzywe i powierzchnie

- efekty specjalne

Część III. Tworzymy grę

- DirectX: DirectInput

- zastosowania DirectX Audio

- modele trójwymiarowe

- modelowanie fizycznych właściwości świata

- tworzenie szkieletu gry

- piszemy grę "Czas zabijania"

OpenGL programowanie gier
Tytuł książki: "OpenGL programowanie gier"
Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL programowanie gier”, kupili także:
<b>Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11</b>, <font color="navy">Frank Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11, Frank Luna, Wydawnictwo HELION
<b>Bash. Praktyczne skrypty</b>, <font color="navy">Mateusz Lach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bash. Praktyczne skrypty, Mateusz Lach, Wydawnictwo HELION
<b>C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II</b>, <font color="navy">Nicolai M. Josuttis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II, Nicolai M. Josuttis, Wydawnictwo HELION
<b>Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II</b>, <font color="navy">Brian Ward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II, Brian Ward, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka dla programistów gier</b>, <font color="navy">David M. Bourg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami