Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

39.90zł
29.93zł
OpenGL programowanie gier 99.00zł 79.20zł
OpenGL programowanie gier

Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle

ISBN: 83-7361-035-9

Ilość stron: 630

Data wydania: 06/2003

Zawiera CD-ROM

Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty.

Książka "OpenGL programowanie gier" omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie.

Książka przedstawia:

- Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL

- Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej

- Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- Kolory i efekty związane z oświetleniem

- Mapy bitowe i tekstury w OpenGL

- Listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- Bufory OpenGL

- Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia

- Sposoby tworzenia efektów specjalnych

- Interfejs DirectInput

- Wykorzystanie DirectX Audio

- Trójwymiarowe modele postaci

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie do OpenGL i DirectX

- OpenGL i DirectX

- korzystanie z OpenGL w systemie Windows

- przegląd teorii grafiki trójwymiarowej

Część II. Korzystanie z OpenGL

- maszyna stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki

- przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL

- kolory, łączenie kolorów i oświetlenie

- mapy bitowe i obrazy w OpenGL

- odwzorowania tekstur

- zaawansowane odwzorowania tekstur

- listy wyświetlania i tablice wierzchołków

- wyświetlanie tekstów

- bufory OpenGL

- powierzchnie drugiego stopnia

- krzywe i powierzchnie

- efekty specjalne

Część III. Tworzymy grę

- DirectX: DirectInput

- zastosowania DirectX Audio

- modele trójwymiarowe

- modelowanie fizycznych właściwości świata

- tworzenie szkieletu gry

- piszemy grę "Czas zabijania"

OpenGL programowanie gier
Tytuł książki: "OpenGL programowanie gier"
Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL programowanie gier”, kupili także:
<b>Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11</b>, <font color="navy">Frank Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11, Frank Luna, Wydawnictwo HELION
<b>CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka dla programistów gier</b>, <font color="navy">David M. Bourg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jennifer Niederst Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV, Jennifer Niederst Robbins, Wydawnictwo HELION
<b>Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT
<b>C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II</b>, <font color="navy">Nicolai M. Josuttis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II, Nicolai M. Josuttis, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum
1 x Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji
1 x Wolność w wirtualnym świecie. Zbuduj firmę swoich marzeń
1 x Diagnozowanie podzespołów i zespołów motocykli Kwalifikacja MG.23.1 Podręcznik do kształcenia w zawodzie Mechanik motocy
1 x Język Kotlin na platformie Spring. Programowanie aplikacji internetowych
1 x Warunki techniczne budynków i procedury budowlane
1 x O kształtowaniu się człowieka
1 x Optymalizacja Wybrane metody z przykładami zastosowań
1 x Błysk! Potęga przeczucia Wydanie III
1 x 20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!
1 x C++ Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II
1 x Oczy Wojownika. Opowieść o fotografie Macieju Macierzyńskim
1 x Python Kurs dla nauczycieli i studentów
1 x Syndrom Atlasa O tych którzy byli silni zbyt długo
1 x Druk 3D/AM Zastosowania oraz skutki społeczne i gospodarcze
1 x DNA żywienia Cztery fundamenty naturalnego jadłospisu Dlaczego twoje geny kochają tradycyjne pożywienie
1 x Profesjonalny Właściciel Produktu Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
1 x Rozwój dziecka 46 największych mitów
1 x Python Uczenie maszynowe Wydanie II
1 x Motolotniarstwo dla każdego
1 x Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami
1 x Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Programowanie w języku Ruby Mikrousługi i konteneryzacja
1 x Praktyczne projekty sieciowe
1 x Zapomniana historia nauki Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny
1 x Kali Linux. Testy penetracyjne. Wydanie III
1 x Inteligentny budynek Poradnik projektanta instalatora i użytkownika
1 x Grawitacja Wprowadzenie do ogólnej teorii względności Einsteina
1 x Java EE 8. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki
1 x 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
1 x Zrozumieć oprogramowanie. O prostocie kodu i doskonaleniu warsztatu programisty
1 x Wprowadzenie do algorytmów
1 x Microsoft Excel 2019 Krok po kroku
1,664.53zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

69.00zł
57.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami