Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Systemy czasu rzeczywistego QNX6 Neutrino

Systemy czasu rzeczywistego QNX6 Neutrino

78.00zł
62.40zł
OpenGL w praktyce 89.00zł 71.20zł
OpenGL w praktyce

Autor: Janusz Ganczarski

ISBN: 978-83-60233-30-6

Ilość stron: 582

Data wydania: 06/2008

Twarda oprawa

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań.

Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka "OpenGL w praktyce" jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Rozdziały:

1. Podstawy   23

2. Pierwszy program   29

3. Definiowanie sceny 3D   35

4. Przekształcenia geometryczne   47

5. Okrawanie i obcinanie   57

6. Elementarne obiekty geometryczne   61

7. Wielokąty   69

8. Kolory i cieniowanie   83

9. Rozszerzenia  89

10. Mapy bitowe   103

11. Mapy pikselowe   113

12. Bufor głębokości   131

13. Światła i materiały   139

14. Listy wyświetlania   159

15. Mieszanie kolorów   167

16. Bufor szablonowy   177

17. Bufor akumulacyjny   191

18. Antyaliasing    199

19. Tekstury   213

20. Przetwarzanie obrazów   275

21. Selekcja obiektów   297

22. Sprzężenia zwrotne    305

23. Tablice wierzchołków   311

24. Mgła   321

25. Systemy cząstek    331

26. Krzywe i powierzchnie Beziera    339

27. NURBS    349

28. Kwadryki    361

29. Testy zasłaniania     369

30. Obiekty buforowe   375

31. Cienie    387

32. Mapowanie wypukłości   413

33. GLSL   429

34. Programy cieniowania    457

35. Optymalizacja    495

Dodatki:

A. Elementy biblioteki GLUT    512

B. Zmienne stanu   532

C. Format pliku TARGA    558

OpenGL w praktyce
Tytuł książki: "OpenGL w praktyce"
Autor: Janusz Ganczarski
Wydawnictwo: BTC
Cena: 89.00zł 71.20zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL w praktyce”, kupili także:
<b>Tablice geometryczne</b>, <font color="navy">Wiesława Regel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Tablice geometryczne, Wiesława Regel, Wydawnictwo Bila
<b>Wstęp do programowania sterowników PLC</b>, <font color="navy">Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wstęp do programowania sterowników PLC, Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Komputerowe systemy automatyki przemysłowej</b>, <font color="navy">Roman Kwiecień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej, Roman Kwiecień, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do algorytmów</b>, <font color="navy">Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MySQL szybki start wydanie II</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MySQL szybki start wydanie II, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Animacja komputerowa Algorytmy i techniki</b>, <font color="navy">Rick Parent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo BTC
 Kategoria:
 Energetyka
Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie III

Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie III

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami