Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Informatyka dla potrzeb logistyka(i)

Informatyka dla potrzeb logistyka(i)

45.00zł
38.25zł
OpenGL w praktyce 89.00zł 71.20zł
OpenGL w praktyce

Autor: Janusz Ganczarski

ISBN: 978-83-60233-30-6

Ilość stron: 582

Data wydania: 06/2008

Twarda oprawa

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań.

Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka "OpenGL w praktyce" jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Rozdziały:

1. Podstawy   23

2. Pierwszy program   29

3. Definiowanie sceny 3D   35

4. Przekształcenia geometryczne   47

5. Okrawanie i obcinanie   57

6. Elementarne obiekty geometryczne   61

7. Wielokąty   69

8. Kolory i cieniowanie   83

9. Rozszerzenia  89

10. Mapy bitowe   103

11. Mapy pikselowe   113

12. Bufor głębokości   131

13. Światła i materiały   139

14. Listy wyświetlania   159

15. Mieszanie kolorów   167

16. Bufor szablonowy   177

17. Bufor akumulacyjny   191

18. Antyaliasing    199

19. Tekstury   213

20. Przetwarzanie obrazów   275

21. Selekcja obiektów   297

22. Sprzężenia zwrotne    305

23. Tablice wierzchołków   311

24. Mgła   321

25. Systemy cząstek    331

26. Krzywe i powierzchnie Beziera    339

27. NURBS    349

28. Kwadryki    361

29. Testy zasłaniania     369

30. Obiekty buforowe   375

31. Cienie    387

32. Mapowanie wypukłości   413

33. GLSL   429

34. Programy cieniowania    457

35. Optymalizacja    495

Dodatki:

A. Elementy biblioteki GLUT    512

B. Zmienne stanu   532

C. Format pliku TARGA    558

OpenGL w praktyce
Tytuł książki: "OpenGL w praktyce"
Autor: Janusz Ganczarski
Wydawnictwo: BTC
Cena: 89.00zł 71.20zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL w praktyce”, kupili także:
<b>Tablice geometryczne</b>, <font color="navy">Wiesława Regel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Tablice geometryczne, Wiesława Regel, Wydawnictwo Bila
<b>Wstęp do programowania sterowników PLC</b>, <font color="navy">Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wstęp do programowania sterowników PLC, Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Komputerowe systemy automatyki przemysłowej</b>, <font color="navy">Roman Kwiecień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej, Roman Kwiecień, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do algorytmów</b>, <font color="navy">Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MySQL szybki start wydanie II</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MySQL szybki start wydanie II, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Animacja komputerowa Algorytmy i techniki</b>, <font color="navy">Rick Parent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo BTC
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
System ERP Dobre praktyki wdrożeń

System ERP Dobre praktyki wdrożeń

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami