Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

69.90zł
55.92zł
OpenGL leksykon kieszonkowy 12.90zł
OpenGL leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski

ISBN: 83-7361-968-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2005

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki - począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

- Typy danych w OpenGL

- Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora

- Obiekty i bryły podstawowe

- Oświetlenie

- Umieszczanie napisów w scenie

- Korzystanie z map bitowych

- Materiały i tekstury

- Animacja

- Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.

OpenGL leksykon kieszonkowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL leksykon kieszonkowy”, kupili także:

Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie. Poradnik bezpieczeństwa IT dla każdego, Marcin Pieleszek, Wydawnictwo Helion

Węgiel i alternatywne źródła energii Prognozy na przyszłość, Jerzy Taubman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kręć filmy, które wciągają!, Steve Stockman, Wydawnictwo Helion

Tablice i algorytmy do wymiarowania zginanych elementów żelbetowych, Roman Gąćkowski, Wydawnictwo DASHÖFER

Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów, Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard, Wydawnictwo MT Biznes

Podstawy obsługi komputera ilustrowany przewodnik Wydanie 2, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania, Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych</b>, <font color="navy">Laurence Lars Svekis, Maaike van Putten, Rob Percival</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych, Laurence Lars Svekis, Maaike van Putten, Rob Percival, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie i analiza obrazów w systemach przemysłowych, Dominik Sankowski, Wolodymyr Mosorov, Krzysztof Strzecha, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami