Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

39.90zł
31.92zł
OpenGL leksykon kieszonkowy 12.90zł
OpenGL leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski

ISBN: 83-7361-968-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2005

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki - począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

- Typy danych w OpenGL

- Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora

- Obiekty i bryły podstawowe

- Oświetlenie

- Umieszczanie napisów w scenie

- Korzystanie z map bitowych

- Materiały i tekstury

- Animacja

- Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.

OpenGL leksykon kieszonkowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL leksykon kieszonkowy”, kupili także:
<b>Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce</b>, <font color="navy">Christopher Preschern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce, Christopher Preschern, Wydawnictwo Helion
<b>Mikrofrontendy w akcji</b>, <font color="navy">Michael Geers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mikrofrontendy w akcji, Michael Geers, Wydawnictwo Helion
<b>Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach</b>, <font color="navy">Sabina Sztuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach, Sabina Sztuba, Wydawnictwo Sensus

E-sport. Optymalizacja gracza, Maciej Cypryjański, Wydawnictwo Helion

Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2, Jerzy Honczarenko, Wydawnictwo WNT

Tworzenie stron WWW szybciej lepiej, Mary Millhollon, Jeff Castrina, Wydawnictwo RM

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2, Martin Frei, Wydawnictwo WKiŁ

Termodynamiczne procesy i przemiany w obiegach chłodniczych i kriogenicznych, Bogusław Białko, Zbigniew Królicki, Bartosz Zajączkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Repetytorium z matematyki dla uczniów gimnazjum i kandydatów do liceum, Kowalska Maria, Kurczab Marcin, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami