Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

44.90zł
35.92zł
OpenGL leksykon kieszonkowy 12.90zł
OpenGL leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski

ISBN: 83-7361-968-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2005

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki - począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

- Typy danych w OpenGL

- Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora

- Obiekty i bryły podstawowe

- Oświetlenie

- Umieszczanie napisów w scenie

- Korzystanie z map bitowych

- Materiały i tekstury

- Animacja

- Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.

OpenGL leksykon kieszonkowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL leksykon kieszonkowy”, kupili także:

Informatyka w globalnym świecie, Praca zbiorowa Redakcja naukowa Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PJWSTK

Zarządzanie działem sprzedaży firmy, Krzysztof Cybulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przewodnik po e-learningu Wydanie V, Marek Hyla, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy</b>, <font color="navy">Oren Jay Sofer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy, Oren Jay Sofer, Wydawnictwo Sensus

Inżynieria lingwistyczna Komputerowe przetwarzanie tekstów w języku naturalnym, Agnieszka Mykowiecka, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II</b>, <font color="navy">Rowel Atienza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II, Rowel Atienza, Wydawnictwo Helion

Tajemnice trójkątów arytmetycznych, Mirosław Komorowski, Wydawnictwo Aksjomat

Matematyka dla licealistów to proste, Małgorzata Iwanowska, Wydawnictwo RM

Rysunek techniczny w mechanice i budowie maszyn, Paweł Romanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami