Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników

Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników

89.99zł
76.49zł
OpenGL leksykon kieszonkowy 12.90zł
OpenGL leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski

ISBN: 83-7361-968-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2005

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki - począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

- Typy danych w OpenGL

- Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora

- Obiekty i bryły podstawowe

- Oświetlenie

- Umieszczanie napisów w scenie

- Korzystanie z map bitowych

- Materiały i tekstury

- Animacja

- Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.

OpenGL leksykon kieszonkowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL leksykon kieszonkowy”, kupili także:

Informacyjny wymiar wszechświata, życia i człowieka, Stanisław Zięba, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ćwiczenia narciarskie dla początkujących i średnio zaawansowanych, Szymon Tasz, Wydawnictwo Landie

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Sztuka bycia twardym. Jak obudzić się do życia i zadowolić partnerkę, Michael E. Metz, Barry W. McCarthy, Wydawnictwo Sensus

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress

O instalacjach sanitarnych najkrócej, Mirosława Popek, Bożenna Wapińska, Wydawnictwo WSiP

Formalny opis języka polskiego Teoria i implementacja, Adam Przepiórkowski, Anna Kupść, Małgorzata Marciniak, Agnieszka Mykow, Wydawnictwo EXIT

Komputerowe wspomaganie biznesu, Adam Nowicki, Wydawnictwo PLACET

Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce, Grażyna Ruszczyk, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami