Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
ECDL S10 Podstawy programowania w języku Python Syllabus v. 1.0

ECDL S10 Podstawy programowania w języku Python Syllabus v. 1.0

39.00zł
OpenGL leksykon kieszonkowy 12.90zł
OpenGL leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski

ISBN: 83-7361-968-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2005

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki - począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

- Typy danych w OpenGL

- Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora

- Obiekty i bryły podstawowe

- Oświetlenie

- Umieszczanie napisów w scenie

- Korzystanie z map bitowych

- Materiały i tekstury

- Animacja

- Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.

OpenGL leksykon kieszonkowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL leksykon kieszonkowy”, kupili także:

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej, Andrzej Batko, Wydawnictwo Helion

Ćwiczenia z logiki, Barbara Stanosz, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski, Wydawnictwo Difin
<b>Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie</b>, <font color="navy">Agnieszka Kozak, Jacek Wasilewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie, Agnieszka Kozak, Jacek Wasilewski, Wydawnictwo Onepress

Mechanika teoretyczna, Wojciech Rubinowicz, Wojciech Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kolor 500 trików, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress
<b>Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych</b>, <font color="navy">Boni García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych, Boni García, Wydawnictwo Helion

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać, Andrzej Krótki, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami