Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
OpenGL Księga eksperta Wydanie VII 119.00zł
OpenGL Księga eksperta Wydanie VII

Tytuł: OpenGL Księga eksperta Wydanie VII
Tytuł oryginalny OpenGL Superbible: Comprehensive Tutorial and Reference (7th Edition)
Autor: Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
ISBN: 978-83-283-2107-6
Ilość stron: 680
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: Helion
Cena: 119.00zł


Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami.

Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.

Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki.

Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.

W tej książce opisano między innymi:
• podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego
• najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów
• shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language)
• kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych
• techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach
• rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne
• sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU
• nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMP

OpenGL? Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia.

OpenGL Księga eksperta Wydanie VII
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL Księga eksperta Wydanie VII”, kupili także:

Język C++ Kompendium wiedzy Wydanie IV, Bjarne Stroustrup, Wydawnictwo Helion

Kotlet na wynos, czyli autostopem za równik, Mateusz Kotlarski, Wydawnictwo Bezdroża

Pies na diecie BARF. Zdrowe i naturalne jedzenie dla Twojego pupila, Małgorzata Olejnik, Wydawnictwo Septem

jQuery w akcji. Wydanie III, Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa, Wydawnictwo Helion

Video marketing nie tylko na YouTube, Magdalena Daniłoś, Wydawnictwo Onepress

Szczęście w poszukiwaniach. Znajdź cel, który nada sens Twojemu życiu, Chris Guillebeau, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami