Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I 69.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Tytuł: OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 978-83-01-20862-2
Ilość stron: 256
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.

Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.

Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.

W części pierwszej poznasz:
• potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a,
• otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW,
• matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego,
• sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach,
• pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz,
• wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Tytuł książki: "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I"
Autor: Przemysław Kiciak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I”, kupili także:

Nieuniknione Jak inteligentne technologie zmienią naszą przyszłość, Kevin Kelly, Wydawnictwo Poltext

Formalne metody weryfikacji własności protokołów zabezpieczających w sieciach komputerowych, Mirosław Kurkowski, Wydawnictwo EXIT

Technologia ogólna Podstawy technologii mechanicznych, Aleksander Górecki, Wydawnictwo WSiP

Stretching Ilustrowany przewodnik, Jean-Pierre Clemenceau, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL

Łazienki 150 najlepszych pomysłów, Elżbieta Adamska, Rafał Kwietniewski, Wydawnictwo Olesiejuk

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress

Struktura umysłu a wykonywanie prostych działań arytmetycznych, Marta Sobańska, Emilia Łojek, Wydawnictwo Difin

HTML5 Tworzenie gier, Jacob Seidelin, Wydawnictwo Helion

Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces, Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami