Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

119.70zł
96.96zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I 69.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Tytuł: OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 978-83-01-20862-2
Ilość stron: 256
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.

Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.

Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.

W części pierwszej poznasz:
• potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a,
• otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW,
• matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego,
• sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach,
• pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz,
• wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Tytuł książki: "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I"
Autor: Przemysław Kiciak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I”, kupili także:

JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II, Simon Timms, Wydawnictwo Helion

Mosty dla pieszych, Andrzej Flaga, Wydawnictwo WKiŁ

Strategie geniuszy Myśl jak Albert Einstein, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress

Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II, Eugeniusz Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pieniądz elektroniczny pieniądz przyszłości Analiza ekonomiczno - prawna, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw, Piotr Grudowski , Ewa Leseure, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybrane aspekty optymalizacji przyrządów fotoakustycznych, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC

Zalew Wiślany, Jerzy Balołek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Propagacja fal radiowych w telekomunikacji bezprzewodowej, Ryszard J. Katulski, Wydawnictwo WKiŁ

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami