Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL: Microsoft SQL Server 2022 i Azure SQL Database

119.70zł
96.96zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II 69.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II

Tytuł: OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 978-83-01-20863-9
Ilość stron: 250
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.

Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.

Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.

W części drugiej nauczysz się jak:
• reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera,
• wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu,
• implementować modele oświetlenia powierzchni,
• na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowiesz się, do czego jeszcze można je zastosować,
• otrzymywać na obrazach cienie,
• budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch,
• przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego,
• uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu i dowiesz się, jak osiągnąć stereoskopię.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Tytuł książki: "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II"
Autor: Przemysław Kiciak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II”, kupili także:

Księga nieskończoności, John D. Barrow, Wydawnictwo Prószyński

Programowalność i automatyzacja sieci. Poradnik inżyniera sieci następnej generacji, Jason Edelman, Scott S. Lowe, Matt Oswalt, Wydawnictwo Helion

Katalog cen jednostkowych robót i obiektów drogowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Przebić się przez Windows Vista Znajdź ulubione funkcje i odkryj możliwości systemu, Joli Ballew, S.E. Slack, Wydawnictwo Microsoft Press

Tajemnice Wszechświata Jak odkrywaliśmy kosmos, Paul Murdin, Wydawnictwo Albatros

Asembler dla procesorów ARM Podręcznik programisty, William Hohl, Wydawnictwo Helion

Pakiet: Seks dla bystrzaków Wydanie III + Szalona strona fotografii Niekonwencjonalne i twórcze techniki dla odważnych, Ruth K. Westheimer, Pierre A. Lehu - Cyrill Harnischmacher, Wydawnictwo Septem

Trudni ludzie Jak przetrwać w związku z idiotą, John Hoover, Wydawnictwo Onepress
<b>Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka</b>, <font color="navy">Joel L. Schiff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka, Joel L. Schiff, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami