Autor: Luke Herriott
ISBN: 978-83-01-15255-0
Ilość stron: 304
Datwa wydania: 2008
Książka zawiera prezentacje 140 projektów graficznych, autorstwa znanych grafików i grup projektowych z całego świata. Pokazuje zarówno klasyczne, jak i całkiem innowacyjne wzory opakowań oraz konstrukcje z papieru.
Prezentuje projekty praktyczne, jak choćby opakowania produktów spożywczych czy płyt CD, oraz ciekawe rozwiązania projektów gadżetów promocyjnych, zaproszeń, folderów i kopert okolicznościowych.
Pokazuje nowatorskie formaty, wykroje, kształty i techniki składania z zastosowaniem różnych materiałów, co z pewnością wzbudzi zachwyt zarówno projektantów, jak i szukających inspiracji pracowników działów marketingu, reklamy czy PR. Każda z prezentacji zawiera zwięzłą wskazówkę, jak konstruować, składać, a także zastosować wybrany projekt.
Świetna książka zarówno dla grafików, jak i osób zawodowo zajmujących się marketingiem, ale też szefów i dyrektorów zlecających produkcję.
Do książki dołączono płytę CD z gotowymi do wykorzystania szablonami, dzięki czemu pomysły mogą być zrealizowane samodzielnie przez grafika, bez konieczności uciekania się do złożonych procesów produkcyjnych i wyszukanych technologii.
Wymagane oprogramowanie do płyty: • Adobe Illustrator CS2 i wersje wyższe; • system Mac i PC.
Opakowania z CD-ROM Gotowe szablony Projekty trójwymiarowe Techniki składania --- Pozycja niedostępna.---
|