Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Focus II i C-MAX

Ford Focus II i C-MAX

69.00zł
58.65zł
Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę 14.90zł 11.18zł
Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę

Autor: Petra Begemann

ISBN: 978-83-246-0988-8

Ilość stron: 96

Data wydania: 04/2007

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego - być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania własnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastyczności i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania błędów.

Rozdziały:

1. Pierwszy dzień (9)

  • Musi pójść źle? - Brak przygotowania
  • Chcę pozostać takim, jakim jestem - Nieodpowiedni wygląd
  • Ta mała plamka... - Niezadbany wygląd
  • Pan Yy... i pani Ee... - Zapominanie nazwisk
  • Tylko bez niewiedzy - Niedopytywanie
  • Powszechny chaos - Osobiste podejście do złego przyjęcia
  • Komórka, wizytówka, laptop - Przecenianie symboli statusu

2. Koledzy i szefowie (19)

  • Granice rewirów - O miejscach parkowania i kompetencjach
  • Praca postępuje? - Nieuwzględnianie związków
  • Przecież nie jesteśmy w laboratorium! - Niedocenianie "chemii"
  • Małżeństwo z rozsądku czy wymarzone wesele? - Rozpoznanie kultury zakładu
  • Zapięty po szyję - Niewyjawianie niczego na swój temat
  • Serce na dłoni - Wyjawianie zbyt wielu informacji na swój temat
  • Powiedziane w zaufaniu... - Pochopne sojusze
  • Schemat organizacji firmy i rzeczywistość - Zła interpretacja stosunków władzy
  • Przecież jestem po studiach! - Arogancja
  • Język zamiast maczugi - Imponujące zachowanie słowne
  • Tylko tipsy? - Władza sekretarki
  • Kasia jestem - Uwaga przy przechodzeniu na "ty"
  • Syndrom pomocników - Nieustalanie granic
  • Chętnie palę? - Bezwzględność
  • Pokazanie zębów - Nieuprzejmość
  • Każdy jest testowany - Niezorientowanie się w typowych "gierkach"
  • Teraz ja! - Przecenianie siebie
  • Czy szef jest zawsze taki? - Nieprzemyślana poufałość
  • Milczenie nie zawsze oznacza zgodę - Brak żądania reakcji szefa
  • Cierpienie w milczeniu - Niewyznaczenie granic szefom cholerykom i dyktatorom
  • Bezradna reakcja - Nabieranie się na sztuczki "pedantów" i "wyzyskiwaczy"
  • Najważniejsze solidarnie? - Wystąpienia przeciw przełożonemu

3. Zadania i treści (53)

  • I co teraz?! - Nadzieja na realizację planu wdrożenia
  • Mistrz pamięci? - Brak notatek
  • Nieodbieranie długów - Nieumiejętne poszukiwanie informacji
  • Niespłacanie długów - Wywiązywanie się z zadań nie w terminie
  • Gdy głowa pęka... - Złe samozarządzanie
  • Przez tylne drzwi? - Niezrozumiałe sformułowania
  • Do czego ma to służyć? - Utrwalenie szybkich wyników
  • Droga formalna - Zaniedbywanie dziedzin kompetencji i rutynowych działań firmy
  • O ambitnych żółtodziobach i krwawiących nosach - Wychylanie się zbyt wcześnie przez okno
  • Powolne dochodzenie do sedna - Brak zaangażowania
  • W końcu jestem wykształconym XYZ! - Brak gotowości do nauki
  • Tego nie było w opisie mojego stanowiska! - Upieranie się przy kompetencjach
  • Nikt nie jest idealny? - Tuszowanie błędów
  • Przymus powtarzania - Popełnianie dwa razy tego samego błędu
  • Wszystko jasne!?? - Nieprzyznawanie się do niewiedzy
  • A w mojej starej firmie... - Brak elastyczności
  • Można by to ułatwić! - Zarozumialstwo
  • Kiedy kończy się tu pracę? - Ustawowy czas pracy
  • Miłe spotkanie towarzyskie? - Brak przygotowania do spotkań
  • Raz kozie śmierć - Przeoczenie sygnałów ostrzegawczych
  • Pomocy, nie zniosę tego! - Ataki paniki

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 11,18zł

Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę
Tytuł książki: "Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę"
Autor: Petra Begemann
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 14.90zł 11.18zł
Klienci, którzy kupili „Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę”, kupili także:

Komputer i laptop. Samouczek za dychę dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Pentium i inne procesory firmy Intel, Halina Madej, Wydawnictwo CKP
<b>Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sharif Shaalan, Timothy Royer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion

Adobe Creative Suite 3 Web Standard. Tworzenie dynamicznych stron WWW. Warsztaty, Paweł Zakrzewski, Wydawnictwo Helion

Trening siłowy Mechanika mięśni, Everett Aaberg, Wydawnictwo AHA
<b>Rysunek techniczny maszynowy z elementami CAD Opracowanie zgodne z normami na 2021 r Wydanie II</b>, <font color="navy">Paweł Romanowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rysunek techniczny maszynowy z elementami CAD Opracowanie zgodne z normami na 2021 r Wydanie II, Paweł Romanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Drgania i stateczność układów smukłych, red. Lech Tomski, Wydawnictwo WNT

Ten, który zawsze jest z tobą Zagadka "tego trzeciego" - niewidzialnego wybawiciela Wydanie II, John Geiger, Wydawnictwo Amber

Visio 2002 dla każdego Szybkie tworzenie diagramów i schematów, Keith Powell, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami