Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Motywacja Osobowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wszechświaty równoległe Powstanie wszechświata wyższe wymiary i przyszłość Kosmosu

Wszechświaty równoległe Powstanie wszechświata wyższe wymiary i przyszłość Kosmosu

44.00zł
35.20zł
Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej 37.00zł 27.75zł
Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej

Tytuł: Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej
Autor: Jadwiga Korzeniewska
ISBN: 978-83-283-1958-5
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Gra w zmianę.

Ile razy w życiu obiecywałeś sobie: „Zmienię się!”? Czy przypadkiem nie co roku? Każdego pierwszego dnia stycznia wielu z nas zapisuje listę noworocznych postanowień: schudnę, opanuję język obcy, rzucę palenie, zacznę biegać... I co? I nic! W kolejnym roku wynotowujemy te same postanowienia, o których zapominamy najdalej w lutym, wcale ich nie realizując.

Rezygnujemy z nich, ponieważ często zwyczajnie nas przerastają. Owszem, dobrze byłoby się pozbyć złych nawyków i wyrobić dobre, ale... to takie trudne! Wymaga wyrzeczeń! Dyscypliny! Czasu! Determinacji! I tu leży pies pogrzebany. Równie mocno jak pragniemy zmian, boimy się ich, przez co już na wstępie rezygnujemy z wielu korzyści, jakie ze sobą niosą.

Istnieje jednak narzędzie, które może sprawić, że zmiana z groźnej i nieosiągalnej staje się ciekawa, a nawet ekscytująca! Narzędzie podsycające wewnętrzną motywację i pozwalające z zupełnie innej perspektywy spojrzeć na wyzwanie, które przed sobą stawiasz.

Zwie się ono grywalizacją i pozwala przekształcić proces zmiany w grę, niwelując tym samym podstawowy problem, jaki ze zmianą ma nasz mózg: zmiana to nowość, a nowość to potencjalne zagrożenie. Tymczasem gra oznacza frajdę, ekscytację, obietnicę przygody... To wyzwanie, które Twój umysł chce podjąć, ponieważ bardzo lubi się bawić.

Gotowy na przygodę? Zatem otwórz tę książkę i wejdź do gry.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. SYPIAJĄC Z WROGIEM

Rozdział 1. Pan Mózg - sprzymierzeniec czy sabotażysta? Skąd biorą się trudności we wprowadzaniu zmian (19)

  • Z gada pradziada (19)
  • Wewnętrzny system alarmowy (23)
  • Strach się bać (27)

Rozdział 2. Tajemnica silnej woli (29)

  • Biceps silnej woli (29)
  • Siła przekonań (32)
  • Test marshmallow (34)

Rozdział 3. Przełączeni na autopilota, czyli rzecz o nawykach (39)

  • Wydeptując nawyki (40)
  • Siła pragnienia (42)
  • Oswobodzić się z pętli nawyku (44)
  • Czy mózg jest leniwy? (47)

Rozdział 4. Korzyści wynikające ze zmiany wyzwania w grę (49)

CZĘŚĆ II. PROJEKTOWANIE GRY

Rozdział 5. Określenie gry w czasie (55)

Rozdział 6. Podzielenie gry na levele (etapy) (59)

Rozdział 7. Gra liniowa i nieliniowa (65)

Rozdział 8. Prowadzenie tabeli wyników (67)

Rozdział 9. Informacja zwrotna i poczucie kontroli (73)

Rozdział 10. Odwoływanie się do wartości (75)

  • Wartości: soczewka celu (75)
  • Dokopując się do tego, co naprawdę ważne (80)
  • Kiedy warto sięgać do wartości? (82)

Rozdział 11. Jasny cel i przejrzyste zasady gry (87)

Rozdział 12. Cel mieszczący się w ramach możliwości (91)

Rozdział 13. Czym są zasady gry? (95)

Rozdział 14. Jak stworzyć dobre zasady gry? (97)

Rozdział 15. Punktacja (99)

  • Punkty dodatnie (99)
  • Punkty ujemne (103)
  • Dodatkowe gratyfikacje (104)
  • Punkty ratunkowe (106)

Rozdział 16. Nagrody (109)

  • Dlaczego nagrody działają? (109)
  • I dlaczego przestają? (110)
  • Siła małych nagród (119)
  • Dobre praktyki stosowania nagród (124)
  • Trudności w przyznawaniu sobie nagród (129)
  • Wykonywanie zadania jest nagrodą (130)

Rozdział 17. Akceptacja zasad gry (133)

  • Odzyskanie sprawczości (134)
  • Dobrze się spisać (139)

Rozdział 18. Modyfikacja reguł gry w trakcie rozgrywki (143)

  • Level okazał się zbyt dużym wyzwaniem (144)
  • Level okazał się zbyt małym wyzwaniem (144)
  • Zasady punktacji nie działają (145)
  • Luki w zasadach (145)

Rozdział 19. Admin (147)

Rozdział 20. Rywalizacja - ze sobą czy z innymi? (149)

Rozdział 21. Wersja demo (153)

Rozdział 22. Fabuła (155)

Rozdział 23. Dziennik pokładowy (159)

CZĘŚĆ III. PRZYKŁADY GIER

Rozdział 24. Przykłady gier rozegranych przez Naczelnego Zmieniacza (163)

  • Nawyki żywieniowe - słodycze, słone przekąski, podjadanie (163)
  • Nawyki żywieniowe - warzywa, owoce, ryby (176)
  • Oszczędzanie drobnych sum pieniędzy (186)

Rozdział 25. Przykłady gier rozegranych przez Zmieniaczy (193)

  • Gra Zmieniaczki Asi: prokrastynacja (194)
  • Gra Zmieniacza Krzyśka: praca magisterska (200)

CZĘŚĆ IV. PROTIPY, CZYLI DOBRE RADY CIOCI JADZI

  • Uważaj na przekonania (212)
  • Wyznaczaj cele, korzystając z różnych narzędzi (213)
  • Mów, co robisz (213)
  • Mów, dlaczego to robisz (214)
  • Napisz list z przyszłości (214)
  • Zrób audyt (215)
  • Zrób przegląd (215)
  • Dbaj o powtarzalność (216)
  • Szukaj zaplecza (216)
  • Unikaj chóru maruderów (217)
  • Wykryj wspólników (217)
  • Matematyka, głupcze! (218)
  • Korzystaj z podpowiedzi (218)
  • Unikaj pokus (219)
  • Rób bilans (219)
  • Zarzucaj kotwicę (220)
  • Zjedz kanapkę (220)

Odznaki (221)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej
Tytuł książki: "Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej"
Autor: Jadwiga Korzeniewska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej”, kupili także:

Statystyka Podręcznik dla studiów ekonomicznych, Stanisław M. Kot, Jacek Jakubowski, Andrzej Sokołowski, Wydawnictwo Difin
<b>Pasja testowania. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Krzysztof Jadczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Pasja testowania. Wydanie II rozszerzone, Krzysztof Jadczyk, Wydawnictwo Helion

Inteligencja erotyczna seks kłamstwa i domowe pielesze, Esther Perel, Wydawnictwo Znak

Kompozycja obrazu fotograficznego, Tomasz J. Gałązka, Wydawnictwo Helion

Metody podejmowania decyzji finansowych, Maria Sierpińska, Tomasz Jachna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Unity i C#. Podstawy programowania gier, Ewa Ross, Jacek Ross, Wydawnictwo Helion
<b>TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach</b>, <font color="navy">Pete Warden, Daniel Situnayak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach, Pete Warden, Daniel Situnayak, Wydawnictwo Helion

AutoCAD 2018 PL, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Fizyka z komputerem dla gimnazjum, Barbara Zegrodnik, Łukasz Zegrodnik, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami