Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3 49.90zł
Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3

Tytuł: Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3
Autor: John Maynard Keynes
ISBN: 978-83-01-14033-5
Ilość stron: 366
Data wydania: 05/2011 (wydanie 3)
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł


W epoce umacniania się keynesizmu pragniemy przypomnieć studentom wydziałów ekonomicznych fundamentalne dzieło teorii ekonomii; podstawową pracę Johna M. Keynesa.

Autor podjął tu krytykę teorii neoklasycznej, przeciwstawiając jej swój model gospodarki - ze stałą tendencją do pełnego zatrudnienia, w pełni odpowiadający ówczesnej rzeczywistości gospodarczej - kapitalizmowi.

Niezależnie od prezentowanych poglądów, jeżeli rozpatruje się wkład Keynesa do dorobku myśli ekonomicznej, nie ulega wątpliwości, że miał on wszelkie znamiona "rewolucji".

Publikacja przeznaczona dla studentów i wykładowców uczelni i wydziałów ekonomicznych, nauk politycznych i społecznych.

Rozdziały:

Księga I. Wprowadzenie
Rozdział 1. Ogólna teoria
Rozdział 2. Postulaty ekonomii klasycznej
Rozdział 3. Zasada popytu efektywnego

Księga II. Definicje i pojęcia
Rozdział 4. Wybór jednostek
Rozdział 5. Przewidywania jako czynnik określający produkcję i zatrudnienie
Rozdział 6. Definicja dochodu, oszczędności i inwestycji
I. Dochód
II. Oszczędności i inwestycje
Dodatek. O kosztach użytkowania
Rozdział 7. Dalsze rozważania na temat oszczędności i inwestycji

Księga III. Skłonność do konsumpcji
Rozdział 8. Skłonność do konsumpcji: I. Czynniki obiektywne
Rozdział 9. Skłonność do konsumpcji: II. Czynniki subiektywne
Rozdział 10. Krańcowa skłonność do konsumpcji i mnożnik

Księga IV. Skłonność do inwestowania
Rozdział 11. Krańcowa efektywność kapitału
Rozdział 12. Stan przewidywań długookresowych
Rozdział 13. Ogólna teoria stopy procentowej
Rozdział 14. Klasyczna teoria stopy procentowej
Dodatek do rozdziału 14. O stopie procentowej w ,,Zasadach ekonomiki’’ Marshalla, w ,,Zasadach ekonomii politycznej’’ Ricarda i gdzie indziej
Rozdział 15. Psychologiczne i gospodarcze motywy płynności
Rozdział 16. Różne uwagi na temat istoty kapitału
Rozdział 17. Zasadnicze właściwości procentu i pieniądza
Rozdział 18. Powtórne sformułowanie ogólnej teorii zatrudnienia

Księga V. Płace nominalne i ceny
Rozdział 19. Zmiany płac nominalnych
Dodatek do rozdziału 19. ,,Teoria bezrobocia’’ profesora Pigou
Rozdział 20. Funkcja zatrudnienia
Rozdział 21. Teoria cen

Księga VI. Uwagi na marginesie ogólnej teorii
Rozdział 22. Uwagi o cyklu koniunkturalnym
Rozdział 23. Uwagi o merkantylizmie, prawach przeciw lichwie, stemplowanym pieniądzu i teoriach podkonsumpcji
Rozdział 24. Uwagi końcowe o filozofii społecznej, do której mogłaby prowadzić ogólna teoria

Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3
Tytuł książki: "Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3"
Autor: John Maynard Keynes
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3”, kupili także:
<b>Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP</b>, <font color="navy">Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana Data</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP, Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana Data, Wydawnictwo Helion

888 porad do twojego domu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

Rytm i technika gry na gitarze dla bystrzaków, Desi Serna, Wydawnictwo Septem

Adobe AIR dla programistów JavaScript Leksykon kieszonkowy, Mike Chambers, Daniel Dura, Kevin Hoyt, Dragos Georgita, Wydawnictwo Helion

Python Podstawy nauki o danych. Wydanie II, Alberto Boschetti , Luca Massaron, Wydawnictwo Helion

Kalejdoskop fotografii Między techniką a sztuką, Leszek Pękalski, Wydawnictwo Helion

Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi, James Borg, Wydawnictwo PWE

Drgania układów mechanicznych, Tadeusz Majewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów</b>, <font color="navy">Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami